מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

תוצאות חיפוש: אנשי קשר

אימות מספר נייד

אימות מספר נייד לשליחת מסרונים   קרא עוד>

עובדים בעלי פרופילים מיוחדים

פרופילים מיוחדים  הרשאות גישה : עובדים ולקוחות  הגדרת מבנה ארגוני - מנהלים וכפיפים הגדרת פרופילים מיוחדים לעובדים מערכת Frontask CRM מאפשרת לכם להגדיר מספר עובדים בעלי הרשאות מיוחדות במערכת, זאת על פי הגדרת הפרופיל המוצמדת לכל אחד מהעובדים. ישנם...   קרא עוד>

חברות

בסרטון מסך החברות החדש כבר צפיתם? לחצו כאן לצפיה בסרטון לחצו כאן להסבר על דוח החברות מסך החברות במערכת frontask CRM משמש כנקודת מוצא לכל מי שעיקר עבודתו היא מול מספר אנשי קשר שונים בחברה, למשל סוג עבודה מסוים מול מנהלי מכירות, עבודות אחרות המתנהלות...   קרא עוד>

אנשי קשר - תגיות חכמות

הזנת ערכי תגיות חכמות הגדרת תגיות חכמות בתהליך העבודה תצוגת תגיות חכמות לחצו כאן לצפיה בסרטון ההדרכה - תגיות חכמות מערכת Frontask CRM מציעה לכם לתייג את אני הקשר לפי שלבים ותהליכים בהם הם מעורבים. השימוש בתגיות מאפשר לכם להגדיר מידע על הלקוח שיתעדכן...   קרא עוד>

סנכרון אנשי קשר

חדש במערכת Frontask CRM אפשרות לסנכרן את אנשי הקשר שלכם מהמערכת ואליה באמצעות חשבון גוגל! באמצעות מערכת Frontask CRM תוכלו לסנכרן עתה את רשימת אנשי הקשר שלכם אל חשבון הגוגל שלכם (ובאמצעותו אל המכשירים הסמארטפונים שלכם), ומגוגל אל המערכת. שימו לב!...   קרא עוד>

הוספת לקוח/ספק

לצפיה בסרטון - כניסה למערכת והוספת לקוח למערכת - לחצו כאן 1.    בתפריט הראשי של המערכת, יש לבחור:        אנשי קשר > הוספה > לקוח או        אנשי קשר > הוספה > ספק 2.    יש למלא את הפרטים הרלוונטיים במסך שנפתח, תוך תשומת לב אל:      א. שם פרטי...   קרא עוד>

הוספת עובד

מהו עובד? הוספת העובד הגדרות מתקדמות סיכום בסרטון ההדרכה כבר צפיתם? לחצו כאן וצפו בסרטון ההדרכה   קרא עוד>

הגדרת וכניסת ספקים

הגדרת ספק ממשק הספק הגבלות והיתרי פעילות מערכת Frontask CRM מאפשרת העברת משימות גם לספקים איתם אתם נמצאים בקשר קבוע, ולהם לעדכן בעצמם את סטטוס המשימות שביפולם, לנהל יומן מסונכרן בתוך המערכת, וכן לדווח שעות עבודה.   קרא עוד>

אנשי קשר - חיפוש חכם

המערכת מאפשרת לחפש ולמצוא נתונים של: אנשי קשר, חברות, פרויקטים וגם משימות, על פי מגוון רחב מאוד של פרמטרים מובנים ומוגדרים מראש. 1. בתפריט הראשי, יש לבחור: אנשי קשר -> חיפוש או להזין ישירות את נתוני החיפוש בתיבת החיפוש  מתחת לרשימת התפריטים. שורת החיפוש...   קרא עוד>

אנשי קשר - עדכון פרטים

במערכת הCRM אנו מנהלים כל הזמן את מאגר הנתונים ופרטי אנשי הקשר - לקוחות , ספקים , מתעניינים ועוד. פרטים אלו יכוים להשתנות מידי פעם ולהתעדכן, ואנו כמובן נרצה לשמור על מסד נתונים עדכני ומדויק ככל האפשר. על מנת לעשות שינוי ועריכת פרטים לאיש קשר הקיים במערכת...   קרא עוד>

אנשי קשר - קישורים וקשרים

Frontask CRM מאפשרת לנהל קישורים שונים בין אנשי קשר במערכת. למשל: קשר בין לקוחות: לקוח אב ולקוח בן קשר בין לקוח לספק ניתן גם להגדיר קשר של איש קשר לפרויקט, וכך לייצר קבוצת עבודה, קבוצת מתעניינים או כל קבוצה אחרת.   קרא עוד>

אנשי קשר - משימה חדשה

קיימות מספר דרכים לפתיחת משימה בעבור איש קשר במערכת Frontask CRM 1. פתיחת משימה במעמד הוספת איש הקשר 2. פתיחת משימה בכרטיס איש הקשר בלשונית משימות ותהליכים  3. פתיחת משימה לאיש קשר מדף הבית על ידי איתור לקוח קיים 4. פתיחת משימה בעת יבוא אנשי קשר 5. פתיחת...   קרא עוד>

אנשי קשר - עדכון משימה

בקרו בסרטון ההדרכה - עדכון משימות - כאן 1. יש לטעון את כרטיס איש הקשר באמצעות חיפוש, או הקשה על שם איש הקשר באחד ממסכי המערכת. 2. על המסך יופיע כרטיס איש הקשר, המכיל מספר חוצצים. חוצץ "תהליכים/משימות" מציג את רשימת המשימות      הפתוחות והסגורות עבור...   קרא עוד>

אנשי קשר - שליחת דוא"ל

המערכת מאפשרת שליחה של הודעות דואר אלקטרוני לאנשי הקשר, על פי תבניות מוגדרות מראש. כלל המערכות מגיעות עם מספר תבניות המוטענות מראש כדוגמא, אך ניתן בקלות לייצר תבניות נוספות, המתאימות למגוון רחב של פעילויות ומצבים ניתן כמובן לערוך את התבניות הקיימות...   קרא עוד>

אנשי קשר- שליחת SMS

שליחת הודעת טקסט לאיש קשר מכרטיס איש הקשר נעשית במערכת Frontask על פי תניות אותן הגדיר מנהל המערכת מראש, אך כמובן שניתן לערוך אותן ולעשות בהן שינוים נקודתיים בכל שליחה.   קרא עוד>

אנשי קשר - חיפוש כפילויות

FronTask CRM מסייעת לכם לזהות אנשי קשר כפולים במערכת.  בעת הוספת אנשי קשר המערכת תדע להתריע בפניך על אנשי 'החשודים' כי בפועל פרטיו זהים לאיש קשר אשר כבר קיים במערכת. הערכת מבצעת בדיקה זו לפי מספר פרמטרים אשר הוגדרו מראש כאמצעי זיהוי. פרמטרים לזיהוי...   קרא עוד>

אנשי קשר (לקוחות) - הצעת מחיר והזמנה

בנית הצעת מחיר עבור לקוח נעשית מתוך כרטיס הלקוח הספציפי שעבורו נעשית הצעת המחיר. המערכת מאפשרת לנו ליצור הצעת מחיר חדשה לכל לקוח שנרצה, או אפילו לשכפל הצעת מחיר ישנה שהכנו בעבר לקוח המסוים ולשכפל אותה. הצעת המחיר מאפשרת לנו בחירה מהירה של מוצרים אותם...   קרא עוד>

תשלומים בכרטיס לקוח

מערכת Frontask CRM מאפשרת לכם לשלוח הצעות מחיר ללקחותיכם, לציין את הזמנותיהם מכם ובכך לציין כמה בעצם הם חייבים לכם, וגם לאזן ולציין את התשלומים שהם מעבירים אליכם, וכל זאת בקלות. הזנת תשלומים ותקבולים בכרטיס לקוח בנית הצעת מחיר עבור לקוח נעשית מתוך...   קרא עוד>

אנשי קשר - תזכורת יום הולדת

במערכת Frontask ניתן להגדיר משימת תזכורת ליום הולדת, עבור איש קשר ספציפי, או עבור כלל לקוחותיכם משימת התזכורת מקפיצה עבורכם את התאריך באופן אוטמטי מכרטיס איש הקשר. יצירת תזכורת יום הולדת לאיש קשר מכרטיס איש הקשר יצירת תזכורת יום הולדת לכלל אנשי הקשר...   קרא עוד>

התראות והערות

הגדרת התראות צפיה וביטול התראות סוגי הערות מערכת Frontask CRM מאפשרת לך תיעוד מושלם של כל הקשור בעבודה מול אנשי הקשר שלך – לקוחות או ספקים, כך ששום פרט מידע לא ילך לאיבוד וישמר תמיד, בין אם בהקשר לתהליך הרלוונטי – כל הערה בעבור כל שלב, והן הערות...   קרא עוד>

ניהול - יבוא אנשי קשר

בסרטון ההדרכה בנושא יבוא כבר ביקרתם? לחצו כאן! המערכת מאפשרת לכם לייבא אנשי קשר מקובץ אקסל חיצוני ולטעון למערכת את רשימת אנשי הקשר שלכם. בכדי לעשות זאת יש לעמוד במספר דרישות קדם המפורטות להלן: דרישות הקדם עבור קובץ האקסל הנדרש לייבוא 1. קובץ בפורמט...   קרא עוד>

דו"ח פרטי לקוחות

דוח אנשי קשר לקוחות בחירת שדות חיפוש כללי בדוח לקוחות   קרא עוד>