מדריך למשתמש - Frontask CRM
עדיין לא לקוחות?
כניסת לקוחות
כללי
אנשי קשר
משימות
כספים
קמפיינים
דפי נחיתה
דוחות
ניהול
אנשי קשר - שליחת SMS
שליחת הודעת טקסט לאיש קשר מכרטיס איש הקשר נעשית במערכת Frontask על פי תניות אותן הגדיר מנהל המערכת מראש, אך כמובן שניתן לערוך אותן ולעשות בהן שינוים נקודתיים בכל שליחה.
כדי לשלוח הודעה ללקוח מתוך כרטיס איש הקשר ניגש לתפריט העליון
אנשי קשר >
חיפוש אנשי קשר
.
בחלון שיפתח נראה מספר חוצצים הקשורים לטיפול באיש הקשר. אחד החוצצים הללו הוא
חוצץ SMS
.
נלחץ על חוצץ זה ונגיע חלון המאפשר לראות את הסטורית פעילות הודעות הטקסט ששלחנו בעבר ללקוח זה (הודעות קודמות), וכן נוכל לבחור ולשלוח לו הודעה, על פי בחירה של תבנית, אותה הזנו מראש למערכת בחלון הניהול.
ר' מדריך תבניות SMS
.
כדי לשלוח את ההודעה לאיש הקשר נמלא אחר השלבים הבאים:
1. נבחר את התבנית המתאימה מבין אפשרויות של תבניות שהוזנו מראש.
2. נלחץ על אייקון הטלפון הסלולארי והוא יפתח לנו חלון חדש.
3. בחלון הנפתח תופיע בפנינו תצוגה מקדימה של ההודעה כפי שתשלח ללקוח.
אנו נוכל לערוך את ההודעה, או להוסיף לה פרטים בשלב זה, או לשלוח אותה כפי שהוזננה בתבנית, אם פרטיה מספקים.
4. כדי לסיים את השליחה נבחר באייקון הטלפון הסלולארי בחלון הקטן. ההודעה תשלח ללקוח באופן אוטמטי באמצעות מערכת FronTask
לתשומת לבכם
: על מנת שהשליחה תתאפשר בפועל על העובד ששולח את ההודעה להיות מגודר עם מספר טלפון נייד בכרטיס העובד שלו.
חדש במערכת Frontask CRM חיווי על קבלת הודעה אצל הנמען
מערכת פרונטסק CRM מאפשרת לכם עתה לקבל הודעת חיווי על קבלת המסר אצל הנמען - תוכלו לראות זאת בכרטיס הלקוח בחוצץ SMS, האם ההודעה התקבלה אצל הנמען או לא.
חבילת הSMS, אשר בשימוש עם המערכת, מאפשר שליחת הודעות SMS לכל החברות בארץ, אך לא מאפשרת שליחת הודעות SMS לספקי חול.
שימו לב כמות התוים המקסימלית להעברה כSMS דרך המערכת הינה כ-900 תוים.