מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

הסבר כללי וכניסה


ברוכים הבאים אל מדריך המשתמש של FronTask - מערכת ניהול המשימות והלקוחות המתקדמת, שתעזור לכם לנהל את פעילות העסק שלכם באופן יעיל ונוח, ולוודא שאף משימה אינה נופלת בין הכיסאות.
FronTask תעבוד עבורכם ללא הפסקה, ותוודא שלכל משימה יש תאריך יעד לטיפול ועובד אחראי, ואף תדאג לתצוגה ברורה מאין כמוה של כל המשימות הפתוחות, כדי להקל באופן חסר תקדים על מהלך העבודה שלכם.

באמצעות שימוש שוטף במערכת, תוכלו לעקוב בקלות אחרי ביצוע של כל משימה, לשתף מידע בין העובדים השונים, ולהעניק ללקוחות שלכם שירות מעולה, וזאת ללא מאמץ מיוחד.

כדי להתחבר אל המערכת, יש להקיש את השם והסיסמא שסופקו לכם, ולהקיש על כפתור הכניסה. בעת ההקשה, יש לשים לב לשפת הכתיבה, ובהקשת הסיסמא, גם להבדל בין אותיות גדולות וקטנות.

במידה ואינכם זוכרים את הסיסמא, יש למלא את שם המשתמש וללחוץ על "שכחתי סיסמא". הסיסמא תישלח במייל, אל הכתובת אשר מוזנת במערכת עבור שם המשתמש שהוקש. הסיסמא וכן שם המשתמש ישלחו באופן אוטמטי אל כתובת המייל

מסך כניסה


הניווט במערכת מתבצע באמצעות שורת התפריטים וכן שורת החיפוש וקיצור הדרך
שורות אלו - הן התפריט הראשי, והן החיפוש זמינים לכם תמיד, ומכל מסכי המערכת. 


דרך התפריטים תוכלו להגיע לחיפוש אנשי קשר להוספת אנשי קשר לדוחות, לקמפיינים, ולכל תפריט
בעזרת שורת החיפוש וקיצורי הדרך ניתן להגיע לכל איש קשר (לקוח, ספק או עובד)
בעזרת קיצורי הדרך ניתן לנווט חזרה לדף הבית, או לנווט לרשימת המשימות, ליומן או לצפות בהתראות המערכת המתריאות כל אימת שאחת מהחבילות עומדת להסתיים

בתמונה הבאה ניתן לראות את התפריט הראשי (מודגש), ואת תפריטי המשנה הנפתחים ממנו:

תפריט ראשי ותפריטי המשנה


עם הכניסה למערכת, יוצג בפניכם מסך המסכם את הפעילות היומית הצפוייה, עם רשימת המשימות ואירועי היומן. אל מסך הסיכום ניתן להגיע תמיד גם דרך התפריט הראשי:  תפריט אישי -> דף הבית


דף הבית עצמו מחולק למספר חלקים:
1. שורת כפתורי הפעילות המהירה: בעזרת כפתורים אלו ניתן להוסיף בקליק אחד לקוח חדש, או לפתוח משימה, לדוחח שעות, לתאם פגישה וכן הלאה
2. לנווט בעזרת התאריכון בין ימי הפעילות ולצפות בפעילות בחלק המרכזי של דף הבית
3. לצפות בגרף המשימות הפתוחות לכם
4. בחלק המרכזי של דף הבית תוכלו לצפות במשימות הפתוחות לכם לתאריך עליו מצביע התאריכון, ביומן הפגישות, בעדכונים האחרונים שעשיתם ולשוניות נוספות כפי שהגדיר עבורכם מנהל המערכת

לתשומת לבכם גם מתוך חלון זה ניתן לעדכן את המשימות והפעילות



דף הבית


איך מתחילים?

עם קבלת הרשאות הכניסה אל המערכת החדשה שלכם, יש צורך להתחיל ולבנות מאגר נתוני לקוחות ומשימות, אשר ישמש אתכם עבור הפעילות השוטפת. כדי להקל עליכם, בנינו מדריך עם הסברים ברורים ככל האפשר, עבור הפעולות הנדרשות לשם כך.

סדר הפעולות המומלץ:

1. בנייה של כרטסת לקוחות, באמצעות
הוספה ידנית של אנשי קשר, או ייבוא מקובץ אקסל חיצוני

2. יצירה של משימות מסוגים שונים עבור אנשי הקשר במערכת, והטלתן על העובדים השונים.

3. עדכון שוטף של סטטוס המשימות
בכרטסת הלקוח, או דרך רשימת המשימות הפתוחות

4. על פי הצרכים, יצירה של קמפיינים, עבור הפצה של דואר אלקטרוני או SMS, משימות חדשות להמשך טיפול, פגישות ביומן, הצעות מחיר והזמנות, מעקב תשלומים, דיווחי שעות, ועוד ועוד...


עם כל שאלה או בקשה, הנכם מוזמנים לפנות אלינו, ולמלא את טופס פניית הלקוח, באמצעות תפריט העזרה. ניתן גם לשלוח מייל אל:
support@bewise.co.il או ליצור איתנו קשר טלפוני: 077-5271900.