מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

דוחות אנשי קשר לפי תהליכים


FronTask CRM  מעמידה לבחירתכם מספר מגוון של דוחות כדי שתמיד תוכלו הן להיות במעקב אחרי הטיפול בלקוחות ובמשימות שלכם, והן כדי שתוכלו להפעיל קמפיינים ממוקדים לקהלי יעד רלוונטים. דוח אנשי קשר לפי תהליכים מאפשר לכם לתת מענה לשני הצרכים הללו – קמפיין ממוקד לטיפול בלקוחות הנמצאים בשלב מסוים בתהליך טיפול.

הדוח, מאפשר לכם להציג את כל אנשי הקשר לפי מספר חתכים. בכדי להציגו גשו לתפריט דוחות> אנשי קשר> אנשי קשר לפי תהליכים וביחרו את החתכים בהם אתם מעונינים. 1. בחירת התהליך: יש לבחור את התהליך מבין רשימת התהליכים הפעילים במערכת

2. בחירת השלב: יש לבחור את השלב בו אתה מעונין (למשל לפנות לכל מי שנמצא "לפני סגירה – לפנות שוב", או "ממתין לפתיחת קורס במקום מגוריו" וכיו"ב); או אם ברצונכם לפנות לכלל אנשי הקשר הנמצאים בתהליך זה יש לבחור את "כל השלבים" .
מערכת Frontask CRM מאפשרת לכם גם לסמן יותר משלב אחד, כדי לעקוב אחרי כל האנשים הנמצאים בשלבים מסוימים. יש לסמן את השלבים שברצוננו לראות על ידי סימון "וי" בתיבה הצמודה לשם השלב

 לחיצה על כפתור "הצג נתונים" תציג בפנינו את תוצאות הדוח בצורה טבלאית.

דוח אנשי קשר לפי תהליכים
 
אפשרויות מיון וסינון


המערכת תציג תוצאות על פי הנתונים הקיימים במערכת לגבי אנשי הקשר, ובאפשרותנו למיין את העמודות על פי לחיצה על שורת הכותרת שלהם.

המערכת מציגה לנו גם אפשרות להשתמש בפילטרים כדי להקל עלינו למקד את תוצאות החיפוש, כך למשל נוכל לחפש בין התוצאות רק את הלקוחות המתגוררים בעיר חיפה לדוגמא, כך שהפניה שלנו תהיה ממוקדת וממוענת היטב.
כדי לעשות זאת נגש לעמודה הרלוונטית (למשל 'עיר'), ונזין בתיבת הטקסט את המונח שאנו רוצים לצמצם את תוצאות החיפוש לפיו, ובאייקון המסנן נבחר בפונקציה "מכיל". המערכת תחתוך את דוח הנתונים ותציג לנו את התוצאה בהתאם לערך אותו ביקשנו לסנן.


תוצאות דוח פילטרים

אפשרויות נוספות:

1. אנו יכולים לייצא את הדוח לאקסל לשם המשך טיפול, מיון וסינון נוסף באופן חיצוני למערכת.

2. נוכל לבחור להפעיל את האפשרות "יצירת קמפיין עבור אנשי הקשר המסומנים", כך שבעצם אנו יוצרים כבר רשימה המותאמת אישית לצורך הקמפיין שנבחר – שיכול להיות קמפיין דוא"ל לשם עדכון, או פניה בSMS

שימוש באפשרות זו מעניק כוח עצום בפניה ממוקדת לאנשים הנמצאים בשלב מסוים במהלך שלבי הטיפול בהם, כך למשל נוכל לפנות ללקוחות שבפיגור תשלום אם הגדרנו שלב כזה בתהליך הארגוני, או לפתוח עבור כל האנשים שנמצאים בתהליך מסוים תהליך חדש (קמפין מסוג תהליך) אם לדוגמא המקום בקורס מסוים נגמר ואנו רוצים לענין אותם טלפונית באפשרות למועד הבא, וכן הלאה והלאה אופציות כדי לקדם את מטרתנו בניהול הקשר השוטף עם הלקוחות.

 


תוצאות דוח והפעלת קמפיין