מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

Mail2Lead - העברת פניות אוטמטית ממיילים אל מערכת ה-CRM


מערכת Frontask CRM מאפשרת לכם לקלוט פניות הן של לידים (לקוחות פוטנציאלים) והן של לקוחות קיימים ישירות אל המערכת.
במדריך זה נסקור את האפשרויות הבאות לקבלת הלידים אל המערכת



כדי להקל על תהליך ההרשמה והמשך הטיפול בלקוחות שלכם, מערכת Frontask CRM תומכת בקבלה אוטומטית של פניות, דרך כתובת מייל ייחודית בעבור משימות, ובעבור כתובות מייל הרשומות במערכת בעבור אנשי קשר. 

מערכת Frontask CRM מציעה לכם עתה עוד אפשרויות מתקדמות לקליטת נתונים מחוץ למערכת באמצעות האינטרנט: Mail2Task ו- Mail2Lead ו - Mail2myCRM

שירות זה מתאפיין בכך שהוא מעניק לכם כתובת דו"אל ייחודית בעבור כל תהליך ושלב שתגדירו לקבלת פניות מלקוחותיכם באמצעות מייל זה ישירות אל תוך המערכת , באופן שתפתח עבורכם משימה לטיפול.

שימו לב: השימוש באפשרות ייחודית זו מותנה בכך שהגורם הפונה יהיה מזוהה במערכת עם כתובת המייל ממנה הוא מפנה את הקריאה. פניות אשר יועברו ממילים אשר אינם רשומים במערכת בעבור אנשי קשר לא יפתחו!




כשלב מקדים ליצירת כתובת המייל הייחודית, עליכם לפנות לתפריט ניהול המערכת > הגדרות המערכת  ללשונית קבלת פניות אוטמטית  ושם לאפשר בתיבת הסימון את האפשרות פעיל באמצעות דוא"ל - Mail2Lead ולבצע שמירת השינוי. באופן זה הפעלתם את האפשרות לקבלת הפניות באמצעות כתובת המייל.

כדי לקבל את כתובת המייל הייחודית בעבור כל תהליך יש לגשת בתפריט הראשי ל- ניהול המערכת -> העברת פניות אוטומטית.

לחיצה על כפתור כתובת מייל עבור Mail2Lead תציג בחלונית תחתיה את כתובת המייל הייחודית בעבור התהליך והשלב שבחרתם.
שימו לב ניתן לייצר מספר כתובות בעבור כל שלב ובכל תהליך.

Mail2Lead - 
השימוש באופציה זו מאפשר לכם להעביר למוקדי שירות שלכם כתובת מייל ייחודית, עם טופס מובנה בתוכו ופרטי טופס זה (שם הלקוח והפרטים שהוזנו) יפתחו כרטיס לקוח עם המשימה הרלוונטית.

בשורת הנושא בעבור פניות אלו יש להזין mail2lead 
וכך כל פניה שמוקד השירות יעביר אליכם מכתובת המייל המזוהה שלהם תפתח כרטיס לקוח חדש עם משימה לפי הפרטים שיהיו בטופס

דוגמת טופס אותו יש להעביר למוקדי קבלת הפניות שלכם עם כתובת המייל הייחודית:



שם הלקוח הנחו את המוקד להזין כאן שם מלא של הפונה
טלפון נייד מס הסלולארי של הפונה
טלפון בבית מס טלפון בבית אם מעונין להשאיר
דואר אלקטרוני כתובת מייל של הלקוח הפונה אל המוקד
תיאור קצר נושא כללי
פרטים מלל הערות לתיעוד הפניות והשיחה

ניתן להוריד מכאן קוד טבלה בפורמט HTML לשימוש עבור mail2lead



הפרטים אשר יוזנו לטופס זה על ידי נציג קבלת הפניות שלכם ואשר ישלח במייל אל כתובת המייל שתעבירו אליו מהמערכת, יכנסו לשדות המתאימים בכרטיס לקוח חדש או אם כתובת המייל או הטלפון הנייד כבר רשומים במערכת בעבור לקוח קיים שלכם לאותו כרטיס לקוח.

שימו לב שימוש באפשרות mail2lead אינה מעדכנת את פרטי הפונה אם הוא כבר רשום במערכת

כאשר תפתח המשימה בכרטיס הלקוח החדש תופיע גם כתובת המייל של איש הקשר שפתח את המשימה, כך שניתן תמיד יהיה לעקוב ובעת הצורך להשלים פרטים אם ישנם במוקד (כלומר כתובת המייל ממנה הופנו הפרטים אל הCRM)

Mail2Task-
אפשרות mail2task נועדה עבור לקוחותיכם הרשומים כבר במערכת, בעבור פניות, קריאות שירות וכיוצא באלו.

באמצעות כתובת מייל ייחודית (בעבור תהליך שבחרתם (למשל קריאת שירות)) אותה תעבירו ללקוחותיכם לקוחותיכם הרשומים, הם יוכלו לפנות אליכם לכתובת מייל זו, וכל הפרטים אשר הם יזינו במייל (למשל תיאור התקלה וכו') יכנסו אל המערכת בכרטיס הרלוונטי , כאשר הזיהוי  יעשה לפי מייל. 

שימו לב: הפונה חייב להיות בעל כתובת מייל המזוהה ורשומה במערכת כדי לפתוח באמצעות המייל משימה עבורכם.

שורת הנושא פתוחה לשימוש הלקוח שלכם כך שניתן לרשום בה את מהות התקלה.
כיון שמדובר בקריאות של לקוחות אשר רשומים במערכת, אין צורך להשתמש בטופס המוצג מעלה משום שאין צורך לפתוח כרטיס לקוח חדש, אלא רק פתיחה של משימה חדשה לטפיול בפניה בו.
המשימה תפתח בכרטיס הקיים של הלקוח לפי כתובת המייל הרשומה בכרטיסו ואשר באמצעותה הוא פנה אל כתובת המייל אותה תספקו לו.
 



Mail2myFrontask

באמצעות פונקציית Mail My CRM תוכלו בקלות להעביר כל מייל שקיבלתם מלקוחותיכם בין אם לשם תיעודו במערכת, או לשם המשך פעילות.

באמצעות אפשרות זו תוכלו למעשה להעביר את תוכן המייל מתוכנת המייל שלכם אל המערכת לכרטיס הלקוח שהעביר לכם את המייל (או לכרטיס אחר באם תבחרו לעשות כן) והמערכת תזהה את הכתובת לפי כתובת המייל אותה תזינו בשורת הנושא.

על מנת לעשות זאת פשוט עקבו אחר הכללים הבאים
1. וודאו כי כתובת המייל ממנה אתם מעבירים את המייל אל המערכת אכן רשומה במערכת

2. ודאו כי יש בידכם שלב וכתובת Mail שהופקה במערכת אליה תרצו להעביר

3. הכנסו למייל ובצעו העברה של המייל אל הכתובת שיצרתם לפני כן ודאו שמחקתם את שורת הנושא וכתבתם בה:
  mail2lead:myclient mail
(למשל mail2lead:sagil.test@gmail.com כלומר אחרי מחרוזת המילים mail2lead יבוא סימן הנקודותיים ולאחריו כתובת המייל של הלקוח שנרצה לתעד את המייל בכרטיסו במשימה).

באם במערכת ישנה כתובת המייל של הלקוח המערכת תעביר את תוכן המייל לפי המשימה שבחרתם אל הכרטיס ותפתח משימה בכרטיס שלו על פי כתובת המייל שבאה אחרי הסימון נקודותיים (:) בשורת הנושא.

אם המייל לא רשום במערכת המערכת תפתח כרטיס איש קשר חדש.
בפרטי איש הקשר החדש תופיע כתובת המייל הן בשם הלקוח והן בכתובת המייל של הלקוח לפי הכתובת אותה ציינתם בהעברת המייל.

השימוש בפונקציה זו רב ותוכלו בלחיצת כפתור לבחור להעביר מייל לתיעוד (למשל אם השלב עבורו הפקתם כתובת מייל הוא של ראשון ואחרון - רק לשם התיעוד),
או אפילו להעביר משימה לטיפול אחד העובדים באופן ספציפי (כלומר אם תצרו שלב ייעודי וכתובת מייל ייעודית במערכת לשלב לטיפול עובד כזה או אחר באופן ספציפי) או אפילו להעזר בחלוקת המשימות האוטמטית המובנית במערכת.

במקרה שבחרתם להעביר מייל שיפתח משימה לכל עובד זכרו ליצור שלב ייעודי לכל עובד עם פרופיל ייחודי לכל שלב ולהצמיד פרופיל זה לעובד.
יתרה מכך תוכלו לשמור את הכתובת שהמערכת הפיקה עבורכם כאיש קשר בתוכנת המייל וכך לעשות זאת בקלות ובמהירות.


הגדרת כתובת מייל בעבור תהליך וקבלת פניות