Mail2myFrontask
באמצעות פונקציית Mail My CRM תוכלו בקלות להעביר כל מייל שקיבלתם מלקוחותיכם בין אם לשם תיעודו במערכת, או לשם המשך פעילות.
באמצעות אפשרות זו תוכלו למעשה להעביר את תוכן המייל מתוכנת המייל שלכם אל המערכת לכרטיס הלקוח שהעביר לכם את המייל (או לכרטיס אחר באם תבחרו לעשות כן) והמערכת תזהה את הכתובת לפי כתובת המייל אותה תזינו בשורת הנושא.
על מנת לעשות זאת פשוט עקבו אחר הכללים הבאים
1. וודאו כי כתובת המייל ממנה אתם מעבירים את המייל אל המערכת אכן רשומה במערכת
2. ודאו כי יש בידכם שלב וכתובת Mail שהופקה במערכת אליה תרצו להעביר
3. הכנסו למייל ובצעו העברה של המייל אל הכתובת שיצרתם לפני כן ודאו שמחקתם את שורת הנושא וכתבתם בה:
mail2lead:myclient mail(למשל mail2lead:sagil.test@gmail.com כלומר אחרי מחרוזת המילים mail2lead יבוא סימן הנקודותיים ולאחריו כתובת המייל של הלקוח שנרצה לתעד את המייל בכרטיסו במשימה).
באם במערכת ישנה כתובת המייל של הלקוח המערכת תעביר את תוכן המייל לפי המשימה שבחרתם אל הכרטיס ותפתח משימה בכרטיס שלו על פי כתובת המייל שבאה אחרי הסימון נקודותיים (:) בשורת הנושא.
אם המייל לא רשום במערכת המערכת תפתח כרטיס איש קשר חדש.
בפרטי איש הקשר החדש תופיע כתובת המייל הן בשם הלקוח והן בכתובת המייל של הלקוח לפי הכתובת אותה ציינתם בהעברת המייל.
השימוש בפונקציה זו רב ותוכלו בלחיצת כפתור לבחור להעביר מייל לתיעוד (למשל אם השלב עבורו הפקתם כתובת מייל הוא של ראשון ואחרון - רק לשם התיעוד),
או אפילו להעביר משימה לטיפול אחד העובדים באופן ספציפי (כלומר אם תצרו שלב ייעודי וכתובת מייל ייעודית במערכת לשלב לטיפול עובד כזה או אחר באופן ספציפי) או אפילו להעזר בחלוקת המשימות האוטמטית המובנית במערכת.
במקרה שבחרתם להעביר מייל שיפתח משימה לכל עובד זכרו ליצור שלב ייעודי לכל עובד עם פרופיל ייחודי לכל שלב ולהצמיד פרופיל זה לעובד.
יתרה מכך תוכלו לשמור את הכתובת שהמערכת הפיקה עבורכם כאיש קשר בתוכנת המייל וכך לעשות זאת בקלות ובמהירות.