מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

מעקב קישורים שנלחצו


מערכת Frontask CRM המתקדמת מאפשרת לכם פילוח של כל הלינקים עליהם לוחצים הלקוחות שלכם.

בכל מייל שתעבירו אל לקוחותיכם ואשר נמצאים  בו קישורים המערכת תציע לכם דוח מעקב חדש - דוח שבאמצעותו תוכלו לפלח את הקישורים עליהם לחצו לקוחותיכם.

לידיעתכם, מעקב אחר קישורים שנלחצו במייל לא עוקב אחרי קמפיינים מקבצי אקסל.

לתשומת לבכם בכל מייל שתעבירו ולא רק בקמפיינים המערכת תציע לכם את אותו מעקב קישורים - כך שמי שמציע בחתימות המייל קישור לקטלוג או הרצאות סרטונים וכיו"ב, וכמובן בקמפיינים המערכת תציע פילוח של מעקב הלוחצים על הקישורים השונים.



ראשית , כל מי שמעונין שהמערכת תבצע את מעקב הקישורים שנלחצו במיילים, צריך להכנס לתפריט ניהול המערכת > הגדרות המערכת ובלשונית כללי להפעיל את האפשרות 
אסוף מידע על לינקים שנלחצו מתוך מיילים וכמובן לבצע שמירה באייקון הדיסקט.

הגדרות מערכת מעקב קישורים

על מנת שהמערכת תוכל לעקוב אחרי הקישורים עליכם להגדיר את הקישור כקישור תקין כלומר , המערכת תספור רק קישורים שהוגדרו היפר לינק ואשר מתחילים ב- http.

תוכלו לשים את הקישור עצמו ולהגדירו כקישור באמצעות עורך הקישורים - Hyperlink Manager (קיצור המקלדת לשם כך הוא ctrl+k) או אפילו להשתמש במחרוזת מלים ולהגדירה כקישור לחיץ באותו אופן בדיוק.


תבנית מייל + hyperlink manager

בדוח הקישורים תוכלו לראות את השדות הבאים לפילוח הנתונים
הדוח נמצא תחת תפריט דוחות > פעיליות > קישורים שנלחצו במיילים

1. מספר איש הקשר - המספר המזהה של כל איש קשר. באמצעות שדה זה תוכלו לעקוב אחרי קישורים שונים שלקוח מסוים לוחץ עליהם
2. שם פרטי - שמו של הנמען
3. שם משפחה- שמו של הנמען
4. דואר אלקטרוני - כתובת הדוא"ל שאליו נשלח המייל
5. נושא - שורת הנושא של המייל 
6. תאריך השליחה - התאירך בו נשלח המייל לנמען
7. תאריך הלחיצה - התאריך בו הנמען לחץ על הקישור 
8. URL - כתובת הקישור שהלקוח לחץ עליה לפי ניתן לעקוב אחרי הקישור שעליו לחץ הנמען

לתשומת לבכם, כבכל דוח במערכת מערך הסינון המתקדם נשאר זמין לכם, כך שתוכלו להציג סינון למשל לפי תאריכים וקישור מסוים עליו לחצו המתעניינים בחתך זמן שתגדירו.

דוח מעקב קישורים שנלחצו במייל