מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

הוספת לקוח/ספק


לצפיה בסרטון - כניסה למערכת והוספת לקוח למערכת - לחצו כאן

1.    בתפריט הראשי של המערכת, יש לבחור:
       אנשי קשר > הוספה > לקוח או
       אנשי קשר > הוספה > ספק


2.    יש למלא את הפרטים הרלוונטיים במסך שנפתח, תוך תשומת לב אל: 

    א. שם פרטי - חובה.

    ב. יש למלא לפחות פרט התקשרות אחד (טלפון או כתובת דוא"ל) - ככל שיש יותר פרטים כך טוב יותר וקל יותר אח"כ לשמור על קשר עם הלקוח

    ג. יש לוודא תקינות נתונים, בעת הזנת כתובת דוא"ל וכתובת אתר האינטרנט.

    ד. שלוש תיבות סימון מופיעות לפי לחצני השמירה-
        הוספת הלקוח לרשימת התפוצה;
        בדיקת כפילויות (המערכת תבדוק כפילות לפי שם מלא; כל אחד משדות הטלפונים וכתובת)- ר' עוד בהמשך;
        ופתיחת משימה חדשה כבר בעת הוספת הלקוח (באם לא נמצאה כפילות)

הוספת איש קשר

3.    לחיצה על שמירה ומעבר לכרטיס בתחתית המסך, תיצור את איש הקשר החדש, ותוביל אל כרטיס איש הקשר, המאפשר צפייה ועדכון של כל הפרטים והפעילויות.

כרטיס איש הקשר הוא המקום ממנו אנו מנהלים את כל הפעילויות שלנו מול אנשי הקשר השונים - שליחת מיילים , הוצאת ושליחת הצעות מחיר, תזכורות SMS, זימונים לפגישות וכמובן ניהול המשימות ועדכונן השוטף.

כרטיס איש קשר

 

באפשרות מנהל המערכת לבחור את השדות השונים שיהיה עליכם למלא בעת הזנת הפרטים השונים של איש קשר, כשדות חובה, או אילו שדות יופיעו לכם במסך הראשוני של הוספת לקוח

בתפריט ניהול המערכת > הגדרות המערכת בלשונית אנשי קשר ניתן לבחור באפשרות "בחירת שדות" .
לחיצה על כך תפתח חלונית קטנה ובה יופיעו כל השדות שאפשר להציג מכרטיס איש הקשר למילוי כבר בשלב הראשוני, וגם אילו שדות איננו מעונינים שיופיעו בשלב הראשוני.
כלומר אפשרות זו מאפשרת לנו להסתיר חלק מהשדות במסך ההוספה הראושוני, אבל שדות אלו יהיו זמינים למילוי אחר כך בכרטיס הלקוח עצמו.
בסוף הבחירה חשוב לזכור ללחוץ על כפתור "עדכון", כדי לעדכן את המערכת באשר לאילו שדות אנו רוצים בשלבי הזנת הפרטים בפעם הבאה, ואלו השדות שיופיעו.

בחירה באפשרות שדות חובה תקפיץ למנהל המערכת חלון ובו יוכל לסמן אלו שדות הוא חובה הוא מחייב את העובדים למלא כדי לפתוח כרטיס לאיש הקשר.
זכרון אפשרות זו עובדת בשיטת "גם וגם" כלומר גם שדה א' שבחרנו כחובה וגם שדה ב' וכן הלאה. 

בחירת שדות למילוי בעת הזנת איש קשר


בדיקת כפילויות
מערכת Frontask CRM עוזרת לכם לשמור על מאגר הלקוחות שלכם בצורה נכונה.
המערכת תמנע מכם להזין אנשי קשר כפולים על בסיס 2 שדות הנחשבים כמזהים ייחודים - ת.ז. וכתובת מייל.
המערכת תתריע שאיש הקשר כבר קיים לפי כל אחד מהשדות הללו, אבל תמנע הוספת איש קשר בעל פרטים זהים.

בנוסף על כך המערכת מציעה לכם את האפשרות לבדוק אנשי קשר נוספים אשר 'חשודים' בהיות כפולים לפי השדות הבאים:
1. שם מלא (כלומר שם פרטים ושם משפחה)
2. שדות הטלפונים - טלפון נייד, טלפון בעבודה, טלפון נוסף - כל שדה מול השדה התואם לו (כלומר טלפון עבודה מול טלפון עבודה; טלפון נייד מול טלפון נייד וכן הלאה)
3. כתובת מלאה.

בעבור כל אחד מאלה המערכת תבדוק האם הפרטים שהזנו בעבור איש הקשר החדש כבר קיימים במערכת, ואם כן המערכת תתריע בפנינו ותציין את סיבת החשד.
למשל בעבור זיהוי שם מלא -  יכולים להיות מספר אנשים בשם חיים כהן ברשימה שלכם, כל אחד עם פרטי התקשרות אחרים.
המערכת תשאל מה ברצוננו לעשות - האם לאחד אותם לאיש קשר אחד או להשאיר כרטיס בעבור כל אחד מהם כיון שאלו אנשים שונים.