מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

ניהול - רשימת מוצרים


 
כדי לנהל את מוצריך השונים, אותם עובדיך מוכרים ללקוחות, יש צורך להכין רשימה כזו ולהזינה לתוכנת FronTask
במערכת ניתן לשייך כל מוצר לקטיגוריה המתאימה לו, לקבוע מחירברירת מחדל עבור כל פריט, כדי שבסוף תהליך מכירה אפשר יהיה לשלוח ללקוח הצעת מחיר עם הפרטים השונים מתוך הרשימה, ואת הצעת המחיר להפוך אחר כך להזמנה.


הוספת מוצר למערכת

מערכת FronTask יודעת לשמור במסד הנתונים שלה את כל הפריטים שאתה מציע למכירה, בין אם אתה מוכר שירות, או מוכר ציוד.

בתפריט ניהול המערכת> רשימת מוצרים תופיע טבלה ובה רשימת כל הפריטים שלך במערכת.

תוכל בכל עת להוסיף פריטים חדשים, על ידי לחיצה על "הוספה", בצידו הימני של חלון זה. בחירה באייקון הוספה תפתח בפנינו חלון חדש ובו נדרש להזין את השדות הבאים:
1. שם הפריט
2. פעיל
 - תיבת סימון המאפשרת לכם להגדיר מוצרים כפעילים וכאלו שאינם פעילים עוד. (אם היו בעבר פריטים שמכרתם אבל אינם עוד ותרצו לשמור על ההסטוריה של הצעות המחיר / חשבונות וכיו"ב אשר עשו שימוש במוצר זה עליכם להגדירו כלא פעיל).
3. תיאור הפריט – ניתן להקליד ולעצב בחלון דמוי כתבן
4. מחיר
5. קטיגוריה. הקטיגוריות נקבעות מראש בחלון ניהול המערכת > סוגי מוצרים . קרא עוד על סוגי מוצרים

בסיום הזנת הפרטים הללו יש ללחוץ על כפתור השמירה, ולחזור על שלבים אלו כמספר הפריטים שיש להוסיף למערכת.

רשימת מוצרים במערכת

עריכת מוצר במערכת


בחלון זה ניתן גם לערוך את הפריטים, על ידי בחירה בפריט שאנו מעונינים לערוך ולחיצה על אייקון העפרון.

החלון שיפתח בפנינו יהיה זהה לחלון הוספת מוצר חדש ושם נערוך את הפרטים שאנו מעונינים לערוך.

חלון הוספת ועריכת פריטים

סינונים וטבלאות


תוכל להשתמש בחלון רשימת המוצרים כדי לעקוב אחרי המוצרים באמצעות סינונים ומיונים מתקדמים.

ליד עמודות השם, התיאור והמחיר, נמצאים אייקונים שהם בעצם מערכת פילטרים, מערכת סינונים שתאפשר לך להפיק דוחות לשימושך במערכת.

סינונים מתקדמים ברשימת המוצרים