כדי לקבל פרטים מדוייקים וכן דוגמאות לגבי הנתונים שיש להעביר אל המערכת לקליטת הפניה, יש לבחור בתפריט הראשי: ניהול המערכת -> העברת פניות אוטומטית.
המערכת תומכת במספר אפשרויות סטנדרטיות לצורך העברת הנתונים כמפורט לעיל.
טופס HTML סטנדרטי, וקוד-XML :
לחיצה על כל אחד משני הכפתורים "הצג דוגמת טופס HTML", או "הצג דוגמת XML" תציג את הקוד הרלונטי בתיבת הטקסט אשר נמצאת תחת הכפתורים.
באמצעות ממשק Web2Lead בעבודה מול XML ניתן להעביר אל טופסי הפניה גם שדות אשר הוספתם לכרטיסי אנשי הקשר באופן עצמאי (בעזרת הגדרת שדות חדשים), ואף שדות מידע נוסף המלווים את התהליך.
טופס הXML אשר יופק במערכת יציג את כל השדות הרלוונטים ותכנת האתר שלכם יוכל להטמיע את השדות בהם אתם מעונינים בטופס אשר תיצרו באתרכם.
את כל השדות אשר כבר קיימים בטופס הפניה שבאתר שלכם, ניתן לעדכן במערכת באמצעות ממשק הXML, גם אם מדובר בשדות רבים מסוגים שונים.
תוכלו גם באמצעות XML להגדיר האם אתם רוצים שתפתח בכל מקרה פניה חדשה במערכת בכל פניה (מצב ברירת המחדל),
או באם כבר קיימת פניה להתעלם ממנה. לשם כך נציב את הערך: IgnoreIfProcessExists
בשדה: processinitiationoption
באמצעות האפשרות קבלת פניות באמצעות URL הנכם למעשה מייצאים כתובת , אותה ניתן להעביר לספקי השירות שלכם , ובאמצעותה הם יזרימו פניות על הנתונים הרלוונטים אל המערכת. השדות הניתנים לקליטה באופן זה הינם אותם שדות כמו שיש בעבור HTML.
השדות הם: שם פרטי; שם משפחה;טלפון; טלפון נייד; אימייל; תואר; תיאור/תפקיד; כתובת; עיר; חברה; הערות; והאם לכלול את הפונה ברשימת תפוצה.
שימו לב בדוגמא מוצג הערך בין סוגרים מרובעים [ ] , כאשר יש להנחות את החברה המטפלת כי יש להזין את הערך ללא הסוגרים המרובעים (המשמשים רק לשם הדוגמא).
בנוסף, יש להנחות את המטפל כי בעבור הערכים 0/1 יש לנהוג באופן הבא: 0=Flase; בעוד ש- 1=True, וזאת כמובן לפי הנחיה שלכם (מתייחס לשדות: רשימת תפוצה והאם לעדכן פרטי פונה שפרטיו כבר רשומים במערכת או לא).
תוכלו גם להנחותם שבשדות שאינכם מעונינים אין כלל צורך להעבירם (למשל תואר או השדה Redirecto) , וכי יש להקפיד שמגבלת התוים היא 1024 תוים (כולל ההערות).