מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

יצירת קמפיין דוא"ל


בסרטון ההדרכה כבר ביקרתם? הכנסו עכשיו וצפו בסרטון הדרכה בנושא הפצת קמפיין דואל

המערכת מאפשרת יצירה של קמפיינים לצורך הפצה של דוא"ל, או יצירה של משימה להמשך טיפול, לקבוצה של אנשי קשר על פי קריטריונים לבחירה.

הערה חשובה: בעת יצירה של קמפיין דו"אל, הנכם האחראים הבלעדיים לכך, שהנכם פועלים על פי החוק למניעת 'ספאם', ושכל הנמענים בקמפיין אכן ביקשו לקבל את החומר שנשלח.

המערכת מאפשרת לנמענים שלכם להסיר עצמם מרשימות התפוצה בצורה אוטומטית עם קישור בתחתית כל מייל ומסרון.


עבור כל הודעת דוא"ל אשר נשלחת מהמערכת, ניתן לבחור את שם וכתובת השולח. במקרים של הפצת דוא"ל לרשימות גדולות, מומלץ לבצע זאת דרך תיבה ייעודית לנושא, וכן לבצע פעולות "אנטי ספאם" מקדימות.

לצורך יצירת הקמפיין, יש לבחור בתפריט הראשי: קמפיין/ניוזלטר > קמפיין חדש.

ניצור כעת קמפיין לדוגמא, עבור הפצה של דוא"ל (ניוזלטר, מייל שיווקי), אך העקרונות הראשיים זהים כמובן גם בעבור קמפיין מסוג מסרונים:

1. בחירת אנשי הקשר:
בשלב זה המערכת תציג בפניכם 3 אפשרויות:

א. הפצת קמפיין לקבוצות של לקוחות לפי הפרופילים אליהם שייכתם אותם.
יש לבחור את ה"פרופילים", עבור אנשי קשר לשליחה. אנו נוכל ליצור רשימה כזו מבעוד מועד  ולבחור אותה בשלב זה, וכל מי ששויך לפרופיל יהיה חלק מהרשימה.
שימו לב, ניתן לבחור יותר מקבוצה אחת, להפצת המייל לקבוצה, אדם שמופיע במספר פרופילים שסומנו, בכל זאת יקבל את המייל פעם אחת בלבד.

ב. הפצת קמפיין לקבוצות לפי תגיות חכמות.
יש לבחור את התגיות המתאימות על ידי סימון בתיבות המתאימות
התגיות, להזכירכם, הינן תלויות שלבים – לכל שלב ניתן להצמיד תגית, אשר תשויך לאיש הקשר, בין אם מדובר בשלב בפעילות, או שלב סגירה (למשל לקוח פעיל).
להרחבה בנושא זה נא עיינו במדריך למשתמש בנושא תגיות חכמות

ג. הפצת קמפיין לקבוצת לקוחות ישירות מתוך קובץ אקסל. ר' על כך במדריך קמפיין מתוך קובץ אקסל

לאחר מכן, יש ללחוץ על "הבא".

קמפיין - שלב א'



2. תוכן הקמפיין:במערכת FronTask עומדות לבחירתנו 3 אפשרויות לבחירה
1.קפצת קמפיין דוא"ל, או
2.הפצאת קמפין SMS, או
3.הפצת קמפין תהליכים, עבור משימה חדשה להמשך טיפול. 

אנו נבחר, לשם הדוגמא,  באפשרות "דוא"ל", וכן נבחר מתוך רשימת תבניות הדוא"ל את התבנית המבוקשת. לאחר מכן, יש ללחוץ על "הבא".

התהליכים המתוארים להלן זהים כמעט לחלוטין לקמפין מסרונים (הודעות SMS), השוני היחיד הוא שבקמפין SMS יש להזין את מספר הטלפון במקום כתובת האימייל של הנמענים.

לפי מדיניות GMAIL ו- DMARC שימוש gmail בשדה "מאת דואר אלקטרוני" עלול למנוע שליחת הקמפיינים שלך
נוסף על כך, לכל מי ששולח באמצעות חשבון Gmail שלו דעו כי ישנה מגבלת שליחה בחלון זמן של 24 שעות (מחצות ועד חצות) של 500 מיילים לכל יום.

קמפיין - שלב ב'



3. צפייה מוקדמת ובדיקה:
לפני יצירת הקמפיין או הפצת הדוא"ל, המערכת מאפשרת צפייה מוקדמת בהודעה העומדת להישלח.
ניתן לשלוח את המייל לכתובת שלכם, עבור בדיקה והגהה נוספים לפני הפצה מלאה לאחר מכן, יש ללחוץ על "הבא".

קמפיין - שלב ג'


4. יצירת הקמפיין: המערכת מציגה את רשימת אנשי הקשר שעלו בהתאם לקריטריונים לבחירה בשלב הראשון.
אם הרשימה קטנה מ600 אנשי קשר תוצג רשימת האנשים,אם הרשימה גדולה מכמות זו היא לא תוצג, אך עדין תוכלו ללחוץ על "שליחה/ יצירת קמפיין" כדי לשלוח את הקמפיין לכל הנמענים.

באם הוצגה הרשימה יש לסמן את אנשי הקשר הרצויים מתוך הרשימה, או ללחוץ על הסימון בראש הרשימה, כדי לסמן את כולם.
לאחר מכן, יש ללחוץ על "יצירת  קמפיין" בתחתית המסך, להשלמת הפעולה. כעת, המערכת תבצע את הפעולה הנדרשת, עבור אנשי הקשר שנבחרו. 

המערכת תציג לכם שתי אפשרויות לביצוע הקמפיין
1. קמפיין מיידי כלומר שליחה ברגע שתלחצו על אישור שליחה ויצירת הקמפין.
יתכן עיכוב של מספר דקות עד להרצת הקמפין בפועל כך שניתנת לכם אפשרות ביטול אם גיליתם טעות כלשהי בקמפיין המתוכנן

2. קמפיין דחוי ומתוזמן מראש: אפשרות חדשה במערכת Frontask CRM היא האפשרות להכין קמפין מבעוד מועד ולקבוע את מועד שליחתו לקבוצת הנמענים אותה בחרתם. יש לבחור תאריך ושעה לשם ביצוע הקמפין וללחוץ על "שליחה יצירת קמפין".


באם גיליתם טעות כלשהי, או שבכרצונכם לבטל את הקמפין המתוזמן מראש טרם שליחתו, אך לאחר שנקבע מועד לשליחה הכנסו לתפריט קמפיינים> סטטוס קמפיינים, אתרו את הקמפיין שתרצו לבטל ולחצו על הקישור "ביטול".
שימו לב ניתן גם לבטל קמפיין מיידי כל עוד לא התחיל.

קמפיין - שלב ד'


יצירת קמפין SMS

יצירת והפצת קמפין של SMS דומה במהותו לקמפין דואל, אלא ששם נבחר את מספר הטלפון של השולח, נזין אותו במקום המתאים, ונבחרה את התבנית (ר התמונה המצורפת).
שאר המסכים זהים למסכים המוצגים לעיל - חלון תצוגה מקדימה, ורשימת הלקוחות שאנו נבחר ונסמן מי מהם יקבל את הSMS בשלב הסופי.