מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

דוח אנשי קשר לפי פרופילים


מערכת Frontask CRM המתקדמת מאפשרת לכל מנהל מערכת להקים את רשימת הפרופילים הרלוונטית לו לגבי אנשי הקשר שלו.
כל איש קשר נוכל לתייג במספר פרופילים המתאימים לו , לאופי הפעילות שלו ועוד. כך למשל אנו יכולים ליצור רשימת פרופילים עבור לקוחות ולמשל לתייג מי הם שהוא לקוח עסקי, או לקוח פרטי, מי מהם המעונין רק במוצר מסוים ושייך לאזור גיאוגרפי מסוים וכן הלאה והלאה,
בנוסף נוכל גם להגדיר רשימת נפרדת של פרופילים עבור הספקים שלנו – נותני השירות למינם.

 מערכת Frontask CRM מאפשרת לכם להוציא קמפיינים של מיילים או מסרונים אל לקוחותיכם על פי אותם פרופילים , ועתה מאפשרת לכם גם לראות את התוצאות הרלוונטיות לגבי הפרופילים של הלקוחות – כך נוכל לפלח את הרשימה של לקוחותינו ולפעול באופן ממוקד מולם.

כדי לראות את חתך הלקוחות לפי פרופיל מסוים נגש לתפריט דוחות > אנשי קשר > אנשי קשר לפי פרופיל.

דוחות> אנשי קשר> אנשי קשר לפי פרופילים

המערכת תבקש מאיתנו לבחור ולסמן פרופיל אחד או יותר שאת תוצאותיו נרצה לראות .

שימו לב! המערכת תחפש ותציג את כל האנשים העונים על אחד או יותר מהפרופילים שסימנו, כלומר די בכך שיש ערך אחד הרלוונטי בדוח לגבי אחד הלקוחות והמערכת תציג אותו.

בסיום הבחירה נלחץ על "הצג נתונים" והמערכת תציג לנו את התוצאות הרלוונטיות לפרופילים אותם סימנו.


השדות המוצגים בדוח זה אינם ניתן לשינוי עצמי והם כוללים את השדות הבאים: 
מספר איש קשר
שם פרטי
שם משפחה
שם חברה
טלפון בבית
טלפון בעבודה
טלפון נייד
דואר אלקטרוני
כתובת
עיר
מיקוד
סטטוס פעילות אחרון
עדכון פעילות אחרון
הערה לסטטוס אחרון




סימון הפרופילים אותם נרצה לראות בדוח