מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

שליחת הודעת דואר אלקטרוני לאיש קשר יחיד, על פי תבנית


המערכת מאפשרת שליחה של הודעות דואר אלקטרוני לאנשי הקשר, על פי תבניות מוגדרות מראש.
כלל המערכות מגיעות עם מספר תבניות המוטענות מראש כדוגמא, אך ניתן בקלות לייצר תבניות נוספות, המתאימות למגוון רחב של פעילויות ומצבים
ניתן כמובן לערוך את התבניות הקיימות להטעין בהם את לוגו החברה שלכם ולערוך את הטקסט עצמו ואת עיצובו.

כדי לשלוח הודעת דואר אלקטרוני לאיש קשר קיים:

1. יש לטעון את כרטיס איש הקשר באמצעות חיפוש, או הקשה על שם איש הקשר באחד ממסכי המערכת.

2. על המסך יופיע כרטיס איש הקשר, המכיל מספר לשוניות. לשונית "דואר אלקטרוני" מציגה את רשימת ההודעות שנשלחו בעבר לאיש הקשר.
לצד כל שורה בעבור המיילים שנשלחו נוכל למצוא את
א. מועד שליחת המייל
 
ב. שורת הנושא של אותו המייל,

ג. מי השולח של המייל

ד. כתובות המייל אליהם המייל נשלח,

ה. לחצן צפיה במייל עצמו שנשלח

ו. אפשרות להדפסת המייל - תוכלו גם להדפיס תכתובת מייל מול לקוחות, ואז לשמור אותה לצרף למייל או אפילו להדפיס בצורה נוחה.
על מנת להדפיס מייל לחצו על אייקון הPDF בשורה של המייל אותו תרצו להמיר לקובת PDF.

ז. צפיה בקבצים שצורפו אל המייל

ח. סטאטוס של המיילים שנשלחו מבין 3 אפשרויות: נשלחו; נקראו או חזרו.
    * נשלחו- מיילים שנשלחו מבלי שהנמען אישר קריאתן ,
    * נקראו- מיילים שנשלחו והנעמן אישר את קריאתם, על ידי אישור הצגת התמונות (קובץ cookie שמצורף למייל)
    * חזר/ שגוי - ומיילים שנשלחו וכתובת המייל שהוזנה היתה שגויה והמייל חזר.

ט. אפשרות להעברה- לחיצה על אייקון זה מאפשר שליחה חוזרת של המייל או להעביר אותו לנמענים אחרים

לתשומת לבכם
 חיווי לגבי סטאטוס המייל אפשר רק כל עוד השליחה מתבצעת דרך שרתי Frontask CRM כלומר הגדרת ברירת המחדל. אם שיניתם את ההגדרה לשליחה דרך שרתי הדואר של החברה אצלכם הרי שהחיווי מגיעה ישירות לתיבות הדואל של השולח.


חוצץ דואר אלקטרוני, כרטיס איש קשר


3. בחירה של תבנית מתוך הרשימה, ולחיצה על "הודעה חדשה", תפתח חלון חדש עם פרטי ההודעה, על פי התבנית 
    שנבחרה.

4. בחלון שנפתח, ניתן לשנות ולעדכן את כל הפרטים ולצרף קבצים מתוך המחשב המקומי, ולחיצה על "שליחה" תייצר 
    את ההודעה ותשלח אותה אל כתובת הדוא"ל המתאימה.

הודעה חדשה

באמצעות מערכת Frontask CRM ניתן לצרף נמענים נוספים להודעה - כך למשל ניתן להעביר את ההודעה לאנשי קשר נוספים באותה חברה, או אפילו לאנשי קשר מקושרים שאינם באותה חברה.

כדי לעשות זאת נוכל להעזר בשדות "העתק" ו"העתק נסתר" - ולהקליד שם כל אחד מהפרטים ממש כאילו היינו בתפריט חיפוש אנשי קשר.

החיפוש מתבצע על פי הפרמטרים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, חלק מכתובת המייל, שם החברה, וכל אחד משדות הטלפונים.

המערכת תאתר את האנשים שהתאימו למחרוזת החיפוש אותה הקלדנו ותציע לנו רשימה מתוכה ניתן לבחור את האנשים הנוספים שאותם נרצה לכתב על מייל זה.

בנוסף, ניתן גם להקליד כתובת של איש קשר אף אם אין לו כרטיס איש קשר במערכת ולמען אותו על מייל יוצא. כדי לעשות זאת יש להקליד את כתובת המייל במלואה ולאחר מכן ללחוץ על ";" (נקודה פסיקה), או על Tab כדי להמשיך ולהזין נמענים נוספים.

צילום מסך שליחת מייל על פי חיפוש

לנוחותיכם נוספו גם פונקציות חדשות בעורך התוכן עצמו, הזמין בשורה העליונה, כך ניתן למשל להוסיף את האפשרויות הבאות:

ניתן ע"י לחיצה על אייקון המסך לעבור לתצוגת מסך מלא
באמצעות מברשת העיצוב ניתן להסיר עיצוב מובנה (מוורד או HTML וכו')
ניתן להכניס את התאריך הנוכחי של הכנת המייל לגוף המייל עצמו, אם בתבנית לא נעשה שימוש בפרמטר התאריך
ניתן להכניס תווי סימן מיוחד על ידי לחיצה על האייקון הנראה כפרסה

 

צילום מסך שורת תפריטי אימייל

** לתשומת הלב, עובדים אשר אין להם מייל ארגוני ושולחים מייל באמצעות תיבת GMAIL (או דומיין ג'ימייל)
מחויבים קודם לחבר את הרשאת האפליקציה בחשבון הגוגל שלהם למערכת (דרך חשבונות > אבטחה> סיסמאות אפליקציה)
להגדיר את שליחת הדואל כשליחה דרך ג'ימייל במערכת בכרטיס העובד ושם להציב את סיסמת האפליקציה שקיבלו מגוגל