מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

תוצאות חיפוש: דוחות

דוח מוצרים שנמכרו

תחת תפריט דוחות > כספים תוכלו למצוא עתה במערכת את הדוח מוצרים שנרכשו. דוח זה אוסף למעשה את כלל המוצרים אותם הזנתם לאחד מהמסמכים הבאים : חשבונות עסקה ; חשבוניו מס ; חשבונית מס - קבלה, כיון שאלו הם מסמכים המעידים על כך שמוצר למעשה נמכר. דוח זה מאפשר...   קרא עוד>

דוח כניסות למערכת

תחת תפריט דוחות > מערכת תוכלו למצוא עתה את דוח כניסות למערכת. דוח זה מאפשר למנהלי המערכת לראות את פעולות ונסיונות הכניסה למערכת, וגם פירוט של יציאות (מסודרות) מן המערכת. בעזרת הדוח תוכלו לקבל את פרטי המידע הבאים מספר איש קשר שם פרטי שם משפחה תפקיד...   קרא עוד>

מחולל דוחות

דוחות לאנשי קשר ולתהליכים דוחות לפרויקטים דוחות לחברות בעזרת מחולל הדוחות החדש במערכת Frontask CRM תוכלו להגדיר מספר דוחות מראש ולצפות בהם בכל מועד. אפשרות זו קיימת בעבור מנהלי המערכת. ניתן להגדיר מספר דוחות כאלו כאשר כל אחד מהם יכלול רשימת שדות...   קרא עוד>

דוח קבצים שמורים

במערכת Frontask CRM ניתן לשמור ולטעון קבצים בתיקי הלקוח בין אם המדובר במסמך חתום, או מסמכי איפיון וכיו"ב מסמכים, ובנוסף, המערכת שומרת את כל הקבצים שאתם מצרפים ישירות למיילים היוצאים אל הלקוח - כמו תמונות ומסמכים נוספים - הצעות מחיר, חשבונות וכיו"ב הנעשים...   קרא עוד>

דוחות - מסך פילטרים מתקדם

הגדרת פילטרים מתקדמת עבודה מול קבוצת פילטרים מיון לקבוצות - צפו בסרטון ההדגמה! סיכום   קרא עוד>

דוח משלוח SMS

מערכת Frontask CRM מאפשרת לכם עתה לעקוב אחר מסירת המסרונים שלכם. תוכלו לעשות זאת בקלות בכרטיס כל לקוח ולראות חיווי האם המסר התקבל או לא, וגם תוכלו לעשות זאת במרוכז עבור כל מסרוני הטקסט ששלחתם לנמענים שלכם. בתפריט דוחות > פעילויות > משלוח הודעות SMS ...   קרא עוד>

דו"ח סטטוס משימות

מנהלים אשר משתמשים במערכת, עם מספר עובדים ומשימות רבות לביצוע, זקוקים לכלים ניהוליים שיסייעו להם במעקב אחרי ביצוע המשימות. לכן, בכל אחד מהמסכים אשר קשורים לפעילויות במערכת, המנהל יכול לראות את רשימת המטלות והפגישות עבור כל אחד מהעובדים שלו (ע"פ מבנה ארגוני...   קרא עוד>

דו"ח פרטי לקוחות

דוח אנשי קשר לקוחות בחירת שדות חיפוש כללי בדוח לקוחות   קרא עוד>

דוח אנשי קשר לפי פרופילים

מערכת Frontask CRM המתקדמת מאפשרת לכל מנהל מערכת להקים את רשימת הפרופילים הרלוונטית לו לגבי אנשי הקשר שלו. כל לקוח כזה נוכל לתייג במספר פרופילים המתאימים לו , לאופי הפעילות שלו ועוד. כך למשל אנו יכולים ליצור רשימת פרופילים עבור לקוחות ולמשל לתייג מי הם...   קרא עוד>

דוח אנשי קשר לפי תהליכים

FronTask CRM מעמידה לבחירתכם מספר מגוון של דוחות כדי שתמיד תוכלו הן להיות במעקב אחרי הטיפול בלקוחות ובמשימות שלכם, והן כדי שתוכלו להפעיל קמפיינים ממוקדים לקהלי יעד רלוונטים.  דוח אנשי קשר לפי תהליכים מאפשר לכם לתת מענה לשני הצרכים הללו – קמפיין ממוקד...   קרא עוד>

דוחות שעות

בכל רגע נתון, ניתן להפיק מהמערכת דוחות שעות לטווח תאריכים רצוי, וזאת עבור שעות עבודה של כל אחד מהמשתמשים במערכת, או דו"ח שעות לחיוב עבור לקוח במערכת, שדווחו עבורו שעות. את כל אחד מהדוחות ניתן לייצא בלחיצת כפתור לקובץ אקסל, עבור שליחה במייל או המשך פעילות...   קרא עוד>

דו"ח פעילויות

כדי להקל על מנהלים לבצע מעקב אחרי הפעילות של העובדים, המערכת בנויה לספק מידע מסוגים שונים, אודות הפעילות המתבצעת על ידי כל אחד מהעובדים, ועבור כל אחד מהלקוחות במערכת. דו"ח הפעילויות לעובדים, מאפשר למנהל לקבל מידע מפורט על הפעילות של כל אחד מהעובדים...   קרא עוד>

דוח עדכונים אחרונים במערכת

דוח עדכונים אחרונים במערכת הוא הדרך המהירה ביותר שלכם, מנהלי המערכת, להתעדכן בכל הנעשה, על ידי כל העובדים, ובכל עת. כדי להציג דוח זה יש להכנס לתפריט דוח> פעילויות > עדכונים אחרונים. הדוח המוצג בפניכם מציג את כל העדכונים האחרונים שנעשו במערכת באופן...   קרא עוד>

דוח התפלגות שלבי תהליכים

מערכת הדוחות המשוכללת של FronTask CRM מאפשרת לכם מעקב יעיל ומהירה אחרי הטיפול בלידים הנכנסים שלכם. דוח התפלגות שלבי תהליכים מאפשר לך, מנהל המערכת, לדעת בקלות ובמהירות את התפלגות שלבי הטיפול בכל תהליך שתבחר לראות על פי השלב הראשון בתהליך ולפי סיכום השלבים...   קרא עוד>