מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

תוצאות חיפוש: משימות ופגישות

חיוב אוטומטי מתחדש - ריטיינר

הכנת חשבונית מס לחיוב חודשי הכנת מסמך לחיוב הזנת כרטיס אשראי לחיוב בנית תהליך אוטמטי לחיוב הפעלת תהליך חיוב במערכת Frontask CRM תוכלו להגדיר מסמך לחיוב חודשי באופן זה שהמערכת תפיק עבור הלקוח חשבונית מס שאותה הלקוח נדרש לשלם (ללא ביצוע סליקה) ...   קרא עוד>

משימות המקושרות לפרויקט

ב-Frontask CRM ניתן להגדיר סוגי משימות שונים שישמשו אתכם בקשר מול אנשי קשר ומול הקבוצות, בנוסף ניתן להגדיר במערכת תהליך, או יותר שישמשו אותנו בניהול הפרויקט וניתן יהיה לקשר בין התהליך המתנהל מול איש קשר לקבוצה אליה הוא משויך (או אפילו ליותר מקבוצה אחת). ...   קרא עוד>

תסריט שיחה

מעכשיו יכול כל מנהל מערכת להכין תסריט שיחה או הנחיות שיחה עבור כל אחד מהתהליכים אותם הוא מרכיב, ואת תסריטי השיחה הללו ואת ההנחיות לשיחה, יראה כל עובד בעת פתיחת משימה או עדכון משימה רלוונטי, אשר לתהליך מוצמד תסריט שיחה. כך למשל, בעבור תהליך מכירה יוכל...   קרא עוד>

צפיה ביומנים משותפים

צפיה ביומני עובדים משותפים צפיה ביומני פרויקטים צפיה ביומני עובדים מערכת Frontask CRM מאפשרת לכם להגדיר את העובדים, אשר יוכלו בעזרת המערכת לצפות ביומן האישי שלכם, ושל עובדים נוספים, עד ל-5 עובדים בו זמנית. כדי לעשות זאת ראשית עליכם להגדיר...   קרא עוד>

תיעדוף משימות

במערכת Frontas CRM ניתן להגדיר סדר קדימויות למשימות במספר אופנים –  ניתן להגדיר צבעים לשלבים ולמיין את התצוגה על פי הצבעים השונים ניתן להגדיר קדימות זמן למשימה והתראה על המשימה לפי התזמון שנקבע ניתן להגדיר עדיפות וקדימות למשימה על פי מדרג כוכבים והמשימות...   קרא עוד>

מועדון לקוחות ודירוג עובדים

מערכת Frontask CRM מאפשר לכם לנהל מעקב ניקוד הן ללקוחותיכם והן לעובדים, ולנהל מועדון לקוחות ניקוד יוכל לשמש אתכם הן למעקבים על פעילויות , על רכישות והן להענקת הטבות. על מנת להתשמש בניקוד על מנהל המערכת להכנס לתפריט התהליכים הארגוניים, לבחור בתהליך...   קרא עוד>

תיאום פגישות

תיאום פגישות במערכת Frontask CRM ניתן לתאם פגישות במספר דרכים  1. ניתן לקבוע פגישה באמצעות משימה על ידי סימון בתיבת  הסימון "הצג ביומן" 2.ניתן לקבוע פגישה בחוץ הפגישות בכרטיס איש הקשר ולחיצה על הכפתור פגישה חדשה 3. ניתן לקבוע פגישה ביומן הפגישות על ידי...   קרא עוד>

אנשי קשר - תגיות חכמות

הזנת ערכי תגיות חכמות הגדרת תגיות חכמות בתהליך העבודה תצוגת תגיות חכמות לחצו כאן לצפיה בסרטון ההדרכה - תגיות חכמות מערכת Frontask CRM מציעה לכם לתייג את אני הקשר לפי שלבים ותהליכים בהם הם מעורבים. השימוש בתגיות מאפשר לכם להגדיר מידע על הלקוח שיתעדכן...   קרא עוד>

משימות - הוספה, עדכון ועוד

מהי משימה? הוספת משימה חדשה עדכון משימות בכרטיס הלקוח עדכון משימות ברשימת המשימות הכללית עדכון הערות/תאריך יעד/אחראי ייצוא רשימת משימות לקובץ אקסל קישור המשימה עם יומן הפגישות דיווח שעות לפי משימה דוחות שעות   קרא עוד>

אנשי קשר - משימה חדשה

קיימות מספר דרכים לפתיחת משימה בעבור איש קשר במערכת Frontask CRM 1. פתיחת משימה במעמד הוספת איש הקשר 2. פתיחת משימה בכרטיס איש הקשר בלשונית משימות ותהליכים  3. פתיחת משימה לאיש קשר מדף הבית על ידי איתור לקוח קיים 4. פתיחת משימה בעת יבוא אנשי קשר 5. פתיחת...   קרא עוד>

אנשי קשר - עדכון משימה

בקרו בסרטון ההדרכה - עדכון משימות - כאן 1. יש לטעון את כרטיס איש הקשר באמצעות חיפוש, או הקשה על שם איש הקשר באחד ממסכי המערכת. 2. על המסך יופיע כרטיס איש הקשר, המכיל מספר חוצצים. חוצץ "תהליכים/משימות" מציג את רשימת המשימות      הפתוחות והסגורות עבור...   קרא עוד>

אנשי קשר - תזכורת יום הולדת

במערכת Frontask ניתן להגדיר משימת תזכורת ליום הולדת, עבור איש קשר ספציפי, או עבור כלל לקוחותיכם משימת התזכורת מקפיצה עבורכם את התאריך באופן אוטמטי מכרטיס איש הקשר. יצירת תזכורת יום הולדת לאיש קשר מכרטיס איש הקשר יצירת תזכורת יום הולדת לכלל אנשי הקשר...   קרא עוד>

טיפול במשימות - לפי תאריך

המערכת מאפשרת לכל משתמש, צפייה ברשימת המשימות הפתוחות עבורו, ועבור מנהל, צפייה ברשימת המשימות הפתוחות גם עבור כל אחד מהעובדים שלו. ניתן לצפות ולטפל במשימות על פי תאריכי יעד, או על פי סטטוס נוכחי. כדי לצפות ברשימת המשימות על פי תאריכי יעד: 1. בתפריט...   קרא עוד>

טיפול במשימות - לפי סטטוס

המערכת מאפשרת לכל משתמש, צפייה ברשימת המשימות הפתוחות עבורו, ועבור מנהל, צפייה ברשימת המשימות הפתוחות גם עבור כל אחד מהעובדים שלו. ניתן לצפות ולטפל במשימות על פי תאריכי יעד, או על פי סטטוס נוכחי. כדי לצפות ברשימת המשימות על פי סטטוס: 1. בתפריט הראשי,...   קרא עוד>

דיווחי שעות

כל אחד ממשתמשי המערכת רשאי לדווח את שעות העבודה שלו, על פי לקוח ומשימה. בכל רגע נתון, ניתן להפיק דו"ח שעות עבור העובד, לקוח במערכת, או פרוייקט מסויים עבור לקוח. דיווח  שעות העבודה מתבצע באופן הבא: 1. בתפריט הראשי, יש לבחור: תפריט אישי -> דיווח שעות....   קרא עוד>

יומן הפגישות

מהו היומן? צפייה ביומן הוספת פגישות ליומן הוספת פגישות באמצעות כרטיס איש קשר סינכרון מול יומן גוגל בעיות סנכרון אפשריות צפיה ביומני עובדים משותפים צפיה ביומני פרויקטים סיכום   קרא עוד>

תזכורות SMS לפגישות

הגדרות זימון פגישה באמצעות משימה זימון פגישה באמצעות האייקון "פגישה חדשה" מערכת Frontask CRM מאפשרת לשלוח זימונים לפגישות SMS גם יום לפני המפגש עצמו, ובאופן אוטומטי, זאת נוסף על עדכון הSMS המיידי שאפשר לשלוח ללקוחותיכם כבר בעת זימון הפגישה.   קרא עוד>

טיפול במשימות על פי פרופילים

הגדרת פרופילים בתהליך הארגוני עדכון ופתיחת משימות לטיפול מערכת חכמה לעזרתך! מערכת Frontask CRM יודעת לעזור לכם לנהל את תהליכי העבודה שלכם בחברה.  המערכת תדע, על פי פרופילים שונים של העובדים שלכם, כל אחד מהם לפי תחום סמכותו, ולפי כל שלב תדע להעביר...   קרא עוד>

ניהול ומעקב פרויקטים

מהו פרויקט? בניית פרויקט חיפוש פרויקטים במערכת רשימת הפרויקטים הפעילים במערכת סיכום צפיה בתצוגת יומני פרויקטים   קרא עוד>

פרויקטים כקבוצות עבודה

פרויקטים כקבוצות עבודה שיוך אנשי קשר ניהול סטטוסים עבור אנשי קשר בקבוצה ניהול קמפיין לקבוצת אנשי קשר זימון אנשי קשר בפרויקט לקבוצה סיכום פרויקטים כקבוצות עבודה מערכת FronTask CRM מאפשרת ניהול של קבוצות עבודה תחת פרויקטים שונים. העבודה מול קבוצת...   קרא עוד>

דו"ח סטטוס משימות

מנהלים אשר משתמשים במערכת, עם מספר עובדים ומשימות רבות לביצוע, זקוקים לכלים ניהוליים שיסייעו להם במעקב אחרי ביצוע המשימות. לכן, בכל אחד מהמסכים אשר קשורים לפעילויות במערכת, המנהל יכול לראות את רשימת המטלות והפגישות עבור כל אחד מהעובדים שלו (ע"פ מבנה ארגוני...   קרא עוד>