מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

תוצאות חיפוש: ניהול

תסריט שיחה

מעכשיו יכול כל מנהל מערכת להכין תסריט שיחה או הנחיות שיחה עבור כל אחד מהתהליכים אותם הוא מרכיב, ואת תסריטי השיחה הללו ואת ההנחיות לשיחה, יראה כל עובד בעת פתיחת משימה או עדכון משימה רלוונטי, אשר לתהליך מוצמד תסריט שיחה. כך למשל, בעבור תהליך מכירה יוכל...   קרא עוד>

ניהול - תבניות טופסי משימה

מערכת Frontask CRM מאפשרת לכם לבנות טפסים אשר יקושרו עם כל תהליך שתבחרו. ניתן לבנות תבניות מסוגים שונים - למשל טופס לטכנאי המתעד קריאת שירות שהתקבלה, או טופס המסכם את תהליך העבודה והייעוץ שעשיתם עם לקוח, ועוד ועוד. לצד כל תהליך כזה נמצא אייקון המרה של...   קרא עוד>

הוספת שדות

הוספת שדות לכרטיס לקוח הוספת שדות לכרטיס חברה הוספת שדות לתהליך הוספת שדות לפרויקט בסרטון ההדרכה כבר ביקרתם? צפו כאן בסרטו הוספת שדות  הוספת שדות לכרטיס לקוח  באמצעות מערכת Frontask CRM תוכלו מעתה להוסיף שדות באופן עצמאי לכרטיסי הלקוח השונים,...   קרא עוד>

תהליכי עבודה - שימוש בקיצור דרך

מקצרים תהליכים איך מגדירים שלב כקיצור דרך  שימוש בקיצור דרך לעדכון משימה   קרא עוד>

ניהול - יבוא אנשי קשר

בסרטון ההדרכה בנושא יבוא כבר ביקרתם? לחצו כאן! המערכת מאפשרת לכם לייבא אנשי קשר מקובץ אקסל חיצוני ולטעון למערכת את רשימת אנשי הקשר שלכם. בכדי לעשות זאת יש לעמוד במספר דרישות קדם המפורטות להלן: דרישות הקדם עבור קובץ האקסל הנדרש לייבוא 1. קובץ בפורמט...   קרא עוד>

ניהול - יבוא רשימת מוצרים

חדש במערכת Frontask CRM המתקדמת , אפשר לייבוא רשימת המוצרים שלכם מקובץ אקסל אל תוך המערכת לשימוש בעבור הכנת הצעות מחיר, חשבוניות עסקה ועוד. תחת תפריט ניהול המערכת> ייבוא> נבחר באפשרות רשימת מוצרים. המערכת תבקש מאיתנו לאתר עבורה (באמצעות כפתור הבחירה)...   קרא עוד>

ניהול - יבוא רשימת תשלומים

חדש במערכת Frontask CRM המתקדמת , אפשר לייבוא רשימת תשלומים, ששילמו לקוחות שלכם מקובץ אקסל אל תוך המערכת לשימוש בעבור מעקב ההתנהלות הכספית מולם. תחת תפריט ניהול המערכת> ייבוא> נבחר באפשרות יבוא תשלומים. המערכת תבקש מאיתנו לאתר עבורה (באמצעות כפתור...   קרא עוד>

ניהול - יבוא רשימת חיובים / זיכוים

חדש במערכת Frontask CRM המתקדמת , אפשר לייבוא רשימת חיובים וזיכוים, בעבור לקוחות וספקים שלכם מקובץ אקסל אל תוך המערכת לשימוש בעבור מעקב ההתנהלות הכספית מולם – מי חיב וכמה, בעבור מה ועוד ועוד. תחת תפריט ניהול המערכת> ייבוא> נבחר באפשרות יבוא חיובים...   קרא עוד>

ניהול - סוגי מוצרים

הוספת קטיגוריות מוצרים   קרא עוד>

ניהול - רשימת מוצרים

הוספת מוצר למערכת עריכת מוצר במערכת סינונים וטבלאות   כדי לנהל את מוצריך השונים, אותם עובדיך מוכרים ללקוחות, יש צורך להכין רשימה כזו ולהזינה לתוכנת FronTask.  במערכת ניתן לשייך כל מוצר לקטיגוריה המתאימה לו, לקבוע מחירברירת מחדל עבור כל פריט, כדי...   קרא עוד>

ניהול - תבניות דוא"ל

מהן תבניות? מהן תבניות דוא"ל? אופן בניית התבניות הפרמטרים המוגדרים בתוכנה הוספת קבצים מצורפים ותמונות סיכום   קרא עוד>

ניהול - תבניות SMS

מהן תבניות מהן תבניות SMS אופן בניית התבניות סיכום וקישורים נוספים  1. מהן תבניות?  מערכת FronTask טומנת בחובה כלים רבי עוצמה לייעול התהליכים הארגונים בחברה. אחד מהכלים הללו הוא כלי התבניות. תבניות מאפשרות לך ליצור מערך של מסמכים, או תהליכים,...   קרא עוד>

ניהול - תבניות הצעות מחיר

מהן תבניות מהן תבניות הצעות מחיר יצירת תבניות הצעות מחיר   קרא עוד>

ניהול - תבניות חיובים זיכוים

מהן תבניות מהן תבניות חיובים / זיכוים יצירת תבניות חיובים זיכוים   קרא עוד>

ניהול- תבנית תשלומים/ תקבולים

מהן תבניות מהן תבניות תשלומים / תקבולים יצירת תבניות תשלומים/ תקבולים   קרא עוד>

ניהול - תהליכי עבודה

מהם תהליכים רשימת התהליכים בניית תהליכי עבודה עבור אנשי קשר שימוש בתגיות חכמות קישור סטטוס משימה אל תבנית מייל בניית תהליכי עבודה עבור פרויקטים בנית תהליכים באמצעות הגדרות מתקדמות   קרא עוד>

ניהול - רשימות ערכים

מערכת Frontask CRM מאפשרת לכם מגוון סוגים של שדות לשימושכם במערכת –חלקם שדות טקסט רגילים (כמו שם) חלק שדות תאריך (כמו תאריך לידה), חלק שדות של סימון (True / False) וחלקם שדות של סימון ערך מתוך רשימת ערכים, בבחירה הפתוחה לשימושכם במערכת. כדי להזין ערכים...   קרא עוד>

ניהול - פרופילים

עבור כל אחד מאנשי בקשר במערכת, ניתן לשייך פרופיל אחד או יותר. פרופילים אלה יכלו לשמש עבור ביצוע חתכים מדוייקית של רשימת הלקוחות או הספקים, וכן עבור הפצות של דואר אלקטרוני לאנשי קשר עם פרופיל מסויים. המערכת מכילה שלושה פרופילים בסיסיים: עובד, לקוח, ספק,...   קרא עוד>

טיפול במשימות על פי פרופילים

הגדרת פרופילים בתהליך הארגוני עדכון ופתיחת משימות לטיפול מערכת חכמה לעזרתך! מערכת Frontask CRM יודעת לעזור לכם לנהל את תהליכי העבודה שלכם בחברה.  המערכת תדע, על פי פרופילים שונים של העובדים שלכם, כל אחד מהם לפי תחום סמכותו, ולפי כל שלב תדע להעביר...   קרא עוד>

ניהול - פניות אוטמטיות

כדי להקל על תהליך ההרשמה והמשך הטיפול בלקוחות שלכם, מערכת FronTask תומכת בקבלה אוטומטית של פניות, דרך כל אתר אינטרנט או דף נחיתה שאתה בונים באתרכם. שימו לב שיש להגדיר מראש את כל פרטי המשימה שאתם רוצים כדי שתוכלו לקשר את המשימה עם הטופס. כל משימה...   קרא עוד>

Mail2Lead

מערכת Frontask CRM מאפשרת לכם לקלוט פניות הן של לידים (לקוחות פוטנציאלים) והן של לקוחות קיימים ישירות אל המערכת. במדריך זה נסקור את האפשרויות הבאות לקבלת הלידים אל המערכת Mail2lead Mail2Task Mail2myFrontask כדי להקל על תהליך ההרשמה והמשך הטיפול...   קרא עוד>

ניהול - הגדרות המערכת

מערכת Fontask CRM מעניקה לכם את מירב הכלים להתאמה אישית, ובין היתר מסך הגדרות המערכת, אשר מתחלק לשני חלקים עיקריים:  1. פירוט ותיעוד על כמות הרשיונות וניצול יתרת המיילים והמסרונים לשימוש במערכת 2. שינוי הגדרות במערכת: שינוים החלים על תזכורות SMS...   קרא עוד>