מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

פרופילים מיוחדים לעובדים






ניהול עובדים:

מנהל המערכת - זהו פרופיל העל המאפשר לנושא בו לבצע את כלל הפעולות במערכת ובהם: הקמת עובדים וכניסה לכל כרטיס איש קשר; ביצוע שינוי והגדרות בתפריטי הניהול כולם; מחיקת אנשי קשר; בניית דוחות וכניסה לכל דוח במערכת.

מנהל כח אדם - עובד הנושא בפרופיל זה יכול, על אף שאינו מנהל מערכת, להוסיף אנשי קשר מסוג עובדים למערכת, ולהכנס לכרטיסי עובדים ולעדכן בהם נתונים.

מנהל כספים- פרופיל זה מאפשר לנושא בו להכנס ללשונית הכספים בכל כרטיס איש קשר מסוג לקוח ולטפל בהפקת מסמכים חשבונאים כמו גם כניסה לתפריטי דוחות הכספים

איש מכירות - פרופיל ייחודי זה מאפשר לעובד הנושא בו להכנס לכרטיסי הלקוחות (לפי הגדרתכם האם לכלל הלקוחות או רק לקוחות שיש לו פעילות מולם) ולהפיק עבורם במערכת הצעות מחיר.



זכרו שבכדי להוסיף לעובד מסוים פרופיל ייחודי עליכם <להכנס לכרטיס העובד שלו ולהוסיף לו את הפרופיל המשני הרלוונטי ולבצע שמירה בכרטיס.

הוספת פרופיל לעובד


רמות סיווג והרשאות נוספות:


תחת תפריט ניהול המערכת > הגדרות המערכת תוכלו להגדיר האם כלל אנשי הקשר מסוג לקוחות יהיו חשופים בפני כלל העובדים שלכם, או האם הם יהיו חשופים רק לעובדים אשר מולם יש לעובד משימה.
בנוסף עובד אשר הוא זה שפתח את כרטיס הלקוח , כרטיס הלקוח יהיה חשוף בפניו.

באם תחליטו לבטל הרשאה זו בתפריט ניהול המערכת העובדים שלכם יהיו חשופים כל אחד רק ללקוחות אשר מולם יש להם משימה (פתוחה או סגורה).

בתמונה מוצגת ההרשאה כשהיא מאפשר גישה לעובדיכם לכלל אנשי הקשר

הגדרות המערכת - הרשאת גישה לאנשי קשר


הגדרת מבנה ארגוני

תחת לשונית מבנה ארגוני בכרטיס של כל עובד תוכלו להגדיר את המבנה ההירארכי הארגוני, כלומר תוכלו להגדיר מי כפיפים של איזה עובד (כלומר כאלו שתחתיו, והוא יכול לראות את המשימות והפעילות והיומן שלהם), ומי המנהלים של כל עובד.
מנהל של עובד מסוים יכול לראות את רשימת המשימות של העובד הכפוף לו, יכול בכפוף להרשאה, לעדכן משימות של הכפיפים שלו, וכמובן לנהל עבורו את היומן (כלומר לקבוע לו פגישות ביומן ולצפות ביומן שלו).

מצד ימין נוכל לראות את העובדים המוגדרים ככפיפים של העובד שאנו בכרטיס שלו
מצד שמאל נוכל לראות את העובדים המוגדרים מנהלים של אותו עובד - כלומר אלו שיכולים לראות את הפעילות שלו

הגדרות מבנה ארגוני