מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

קבצים שמורים במערכת


במערכת Frontask CRM ניתן לשמור ולטעון קבצים בתיקי הלקוח בין אם המדובר במסמך חתום, או מסמכי איפיון וכיו"ב מסמכים, ובנוסף,
המערכת שומרת את כל הקבצים שאתם מצרפים ישירות למיילים היוצאים אל הלקוח כמו:
תמונות ומסמכים נוספים - הצעות מחיר, חשבונות וכיו"ב הנעשים בתוך הCRM,  ומחוץ למערכת. 

כל הקבצים הללו נשמרים מתועדים במקומות הרלוונטים וזמינים לכם לשימוש כל עוד לא חרגתם ממכסת נפח אחסון הקצבים המוקצה לכם, על פי גודל החבילה שלקחתם.

כדי לדעת את כמות האחסון המוקצת לכם וכמה ממנה ניצלתם עד כה ניתן לגשת לתפריט ניהול המערכת > הגדרות המערכת  תחת החוצץ כללי 
תוכלו לראות את השורה המוקצה לנפח לאחסון קבצים/ בשימוש ושם תראו את הנתון כמה נפח מוקצה לחבילה שבשרותכם, וכמה ניצלתם עד כה.

להזכירכם - טעינת תמונות ו/או קבצים לתוך מאגר הצרופות אינו נכלל בסך זה של קבצים שמורים.

הגדרות המערכת > נפח אחסון קבצים

כדי לעזור לכם לנקות את המערכת מקבצים ישנים שאינכם צריכים עוד ישנו דוח המיועד לשם כך בתפריט הדוחות.
הכנסו לתפריט הדוחות > מערכת > קבצים שמורים
ושם תוכלו לראות את כל הקבצים השמורים במערכת  על פי סוג - קובץ המקושר למייל יופיע תחת סוג Email וקצבים המקושרים להערות יופיעו תחת Notes.

תוכלו למיין ולסמן קבצים לפי תאריך היצירה שלהם בעמודת התאריך, וכך לחפש את כל הקבצים הישנים, תוכלו למיין קבצים על פי סוג -
כלומר קבצים שנשלחו במייל ואין בהם עוד צורך, ואחרי כן לסמן את הקבצים, בתיבת הסימון בצידו הימני של הדוח, וללחוץ על אייקון מחיקת מסומנים ולמחוק את הקבצים מהמערכת.

שימו לב מחיקת הקבצים המסומנים לא תמחק את המייל הרלוונטי, אלא רק את הקבצים המסומנים , בעוד שהמייל, או ההערה ישארו מתועדים במערכת.

במקרים בהם צרפתם יותר מקובץ אחד להערה או למייל כל קובץ מקבל את השורה הנפרדת שלו, כך שתוכלו למחוק קובץ מסוים מתוך הקבצים השמורים של מייל זה ולשמור את האחרים.

באם קובץ אחד משויך למספר מיילים מחיקת המסומנים תמחק אותו מהשורה הרלוונטית בלבד - תוכלו לזהות את הקובץ והמייל על פי התאריך והנושא.

 

דוח קבצים שמורים