מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

תיאור מורחב לתהליך



מעכשיו יכול כל מנהל מערכת להכין תסריט שיחה או הנחיות שיחה עבור כל אחד מהתהליכים אותם הוא מרכיב, ואת תסריטי השיחה הללו ואת ההנחיות לשיחה, יראה כל עובד בעת פתיחת משימה או עדכון משימה רלוונטי, אשר לתהליך מוצמד תסריט שיחה.
כך למשל, בעבור תהליך מכירה יוכל להזין תסריט מכירה מסוים, בעבור שימור לקוחות יוכל להזין תסריט אחר, או אפילו במתן מענה לפניה בנוגע לתקלות וכו' ניתן להזין לכל תהליך את פרטי השיחה הרלוונטים לו, או הסברים על תקלות נפוצות ושלבי הטיפול בהם כהנחיות.

את תסריט השיחה יכול מנהל המערכת בלבד להכין ולהצמיד לתהליכים, הצפיה בתסריט השיחה זמינה כמובן לכלל העובדים המטפלים בתהליכים הרלוונטים.

ניתן גם להצמיד לכל שלב את תיאור הפרטים - כלומר בבחירת שלב יופיע תפריט עבור השלב או הנחיות לעובד עבור אותו שלב שנבחר.



על מנת להצמיד שיחה לתהליך מסוים גשו לתפריט ניהול המערכת > תהליכים ארגוניים.

בחרו ברשימת התהליכים את התהליך אליו תרצו להצמיד תסריט שיחה ולחצו על עפרון העריכה בצד שמאל של המסך ובתיבה המוקדשת לפירוט/ הערות תוכלו להזין את תסריט השיחה אשר ילווה את נציגי המכירות והשירות שלכם.

ניתן להזין טקסט , להדגיש הדגשות אשר יופיעו לעובדים להזין מנסיונכם אופציות להתגבר על התנגדויות וכו'.

לאחר הזנת התסריט לחצו על עדכון.

01- הגדרת תסריט שיחה לתהליך

בעת פתיחת משימה חדשה בזמן בחירת תהליך, המערכת תחפש האם הוצמד לתהליך שבחרתם תסריט שיחה על ידי מנהל המערכת. באם הוצמד תסריט שיחה יתווסף ליד שם התהליך קישור לצפיה בחלונית תסריט השיחה.

 לחיצה על הקישור תיאור/פרטים תפתח את החלונית ובה תסריט השיחה

חלונית תסריט שיחה בעת פתיחת משימה


גם בעת עדכון משימה (בעזרת תיקית עדכון פרטי המשימה) ניתן יהיה ללחוץ על הקישור תיאור/פרטים לצפיה בחלונית עדכון המשימה ולצפות בתסריט השיחה שהוזן מראש.

הקפצת חלונית תסריט שיחה מתוך עדכון משימה