מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

ניהול - יבוא רשימת תשלומים


חדש במערכת Frontask CRM המתקדמת , אפשר לייבוא רשימת תשלומים, ששילמו לקוחות שלכם מקובץ אקסל אל תוך המערכת לשימוש בעבור מעקב ההתנהלות הכספית מולם.

תחת תפריט ניהול המערכת> ייבוא> נבחר באפשרות יבוא תשלומים. המערכת תבקש מאיתנו לאתר עבורה (באמצעות כפתור הבחירה) ולטעון את הקובץ אותו אנו רוצים לטעון באמצעות לחיצה על כפתור טעינת קובץ.

שימו לב מערכת הייבוא מקבל קבצים בסיומת XLS בלבד.

הפניה ליבוא רשימות תשלומים

דרישות הקדם עבור קובץ האקסל הנדרש לייבוא

1. קובץ בפורמט .xls (אקסל 97-2003)
. במידה וקיים אצלכם קובץ בפורמט אחר (למשל .xlsx), ניתן לבצע "שמירה בשם" עבור הקובץ, לפני ביצוע היבוא, ולשמור בפורמט הנדרש.

2. מבנה טבלאי מסודר, כאשר כל אחד מהנתונים מופיע בעמודה משל עצמו.
כדי שהנתונים במערכת יוכלו להיות מסודרים וברורים ככל האפשר, יש לוודא הפרדה בין העמודות השונות המכילות את הנתונים בקובץ האקסל. כל עמודה היא בפני עצמה , ומכילה תוכן רלוונטי לשורה.

יש לדאוג שהשורה הראשונה של הקובץ תכיל כותרת המתארת את תוכן העמודות שתחתיה כלומר: כותרת לעמודה שם המוצר ותחתיה יהיו שמות המוצרים ה / הפריטים , עמודת סכום תכיל את הסכום הנדרש לתשלום וכן הלאה.

3. תקינות של נתונים כמו מחירים , ותאריכים.

4. גודל הקובץ: עד 25M

דוגמאת אקסל

בשלב השני המערכת תשאל אתכם איזה מהגיליונות הקיימים בקובץ ברצונכם לטעון ולבצע ייבוא, עליכם לבחור בגיליון המתאים וללחוץ על הכפתור הצג שדות.

בשלב השלישי הנכם נדרשים למפות את השדות לפי המוצג אחד לאחד.
שימו לב בכדי שיתאפשר המיפוי בצורה קלה ונוחה עליכם להקפיד ששורת הכותרת בקובץ האקסל שלכם (כלומר השורה הראשונה) תהיה כזו שתרשום את תוכן השדות שתחתיה בעבור כל עמודה.

מיפוי שדות

השדות הניתנים למיפוי הם:
  1. תשלום/ תקבול – יש להזין את אחת האפשרויות בקובץ האקסל: תשלום או תקבול.
    תשלום – בעבור כספים שאני משלם. תקבול – בעבור כספים שאני מקבל מהלקוחות
  2. סכום – כמה כסף קיבלתי / שילמתי.

  3. אופן תשלום – מה היה אופן התשלום למשל המחאה, העברה בנקאית, מזומן וכו'. אם הערך המוזן בקובץ האקסל אינו קיים ברשימות הערכים (ניהול המערכת> רשימות ערכים> אפשרויות תשלום), אזי המערכת תפתח ערך חדש כפי שהוא מוזן בקובץ האקסל.

  4. בנק – הגדרת הבנק ממנו קיבלתי/ שילמתי. אם הערך המוזן בקובץ האקסל אינו קיים ברשימות הערכים (ניהול המערכת> רשימות ערכים> בנקים), אזי המערכת תפתח ערך חדש כפי שהוא מוזן בקובץ האקסל.

  5. סניף  - מספר הסניף של חשבון הלקוח
  6. מס' חשבון / אסמכתא - מספר החשבון הכתוב על הצ'ק או מספר האסמכתא הלעברות בנקאיות / אשראי
  7. מספר צ'ק / פרטים - מספר ההמחאה או פרטים נוספים
  8. תאריך תשלום – מה היה תאריך התשלום. יש להקפיד להזין בפורמט dd/mm/yyyy

  9. איש קשר – בעבור איזה איש קשר במערכת בוצע התשלום/ תקבול.
    מזהה איש הקשר בקובץ האקסל צריך להיות אחד משניים – או מספר הלקוח במערכת Frontask CRM, או כתובת המייל של הלקוח.
    התשלום/ תקבול יכנס בעבור איש הקשר לחוצץ הכספים > תשלומים / תקבולים, וגם ישנה את מאזן מצב החשבון בכרטיס איש הקשר.

מטבע – יש לבחור אחד משלושת הערכים: ש"ח (ברירת מחדל), או יורו, או דולר.
לא ניתן להביא בפעם אחת תקבולים ותשלומים מסוגי מטבעות שונים.

לחיצה על כפתור "בצע יבוא" תטען את הנתונים למערכת (בנקים/ אופן התשלום) ולכרטיסי אנשי הקשר.