יפתח בפנינו חלון שבו עלינו למלא את ההגדרות הבאות:
1. יש להזין את התיאור שיראה הלקוח בדף הרכישה עצמו.
שימו לב מומלץ לתת בחלון זה תיאור מקוצר כיון שהתיאור המלא נמצא כבר באתר שלכם ממנו הגיע הלקוח, כך שאין חובה שהתיאור יהיה זהה במלואו למה שבאתרכם.
2. נמלא את הקישור לדף התודה שיש לנו באתר (thank you page)
3. בעבור איזה חברה יווצר המסמך ותבוצע הרכישה (למי שמנהל במערכת מספר חברות שונות ומספר מסופי אשראי)
4. האם נרצה שהמערכת תסגור את המסמך, כלומר תפיק עבור הלקוח חשבונית מס קבלה מיידית לאחר הרכישה.
מי מכם שאינו מעונין באפשרות זו ומעדיף שיווצר מסמך חשבון עסקה שאותו הוא יוכל לערוך לאחר מכן (למשל להתקשר ללקוח ולהציע upgrade כלשהו) יוכל לא לסמן בתיבה זו כך שיווצר מסמך מסוג חשבון עסקה
5. איזה תהליך יפתח במערכת.
לתשומת לבכם ניתן ורצוי ליצור תהליך ייחודי לתהליך הרכישה online וליצור בו לפחות שלב אחד אליו תצמידו תבנית מייל לשם שליחת החשבונית אם בחרתם להפיק חשבונית. נוכל להחליט ליצור לדוגמא את השלבים הבאים בתהליך ולבחור מתוכם:
א. שלב שהוא ראשון ואחרון המקושר עם תבנית מייל שבאמצעותה ישלח המסמך החשבונאי - חשבונית מס קבלה.
רק במקרה שבחרתם שהמערכת תסגור את המסמך ובחרתם בשלב איתו מקושרת תבנית מייל המערכת תשלח את המסמך - חשבונית מס קבלה - אל הלקוח
ב. שלב שנפתח עם מייל תודה על הרכישה מבלי לסגור את המסמך
ג. שלב שנפתח עם סמס המודה ללקוח על הרכישה ומציע לו דברים נוספים
ד. שלב שנפתח בלי שום תבנית מחוברת.
נלחץ על כפתור "עדכון" ונקבל את הקישור הייחודי המיועד למוצר זה.