מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

דוח פירוט תשלומים


מערכת Frontsk CRM המתקדמת מאפשרת לכם לרכז את כל הפעילות העסקית שלכם במוקד אחד - החל מניהול מאגר הלקוחות והספקים, ניהול המשימות והפעילות השוטפת של העסק וגם בניהול מערך הכספים אל מול לקוחותיכם - החל בהצעות מחיר ועד לחשבונות מס קבלה.

המערכת מאפשרת לכם לנהל סוגים שונים של מסמכים על קבלת כספים מהלקוחות ותשלומים / החזרים אליהם מסמכים אלו הינם אישורי תשלום (למי מכם שאינו מנהל את מסמכי המס הכספיים במערכת) , קבלות וגם חשובנית מס קבלה.

כדי להקל עליכם ולרכז את כל פירוט התשלומים הנכנסים והיוצאים מבלי הצורך לעבור בין מספר דוחות שונים תוכלו להשתמש בדוח פירוט התשלומים הנמצא בתפריט דוחות > כספים > פירוט תשלומים



בעזרת דוח פירוט תשלומים תוכלו לדעת את הכנסותיכם והוצאותיכם (ניתן להזינן כקבלה מסוג תשלום/ החזר או כאישור תשלום מסוג תשלום)
ועל ידי כך לדעת את המצב הכספי לאורך פרק זמן מסוים אותו תוכלו להגדיר ולהציג.

המערכת מאפשרת לכם לזהות כל מסמך לפי סוג המסמך
חשבונית מס קבלה - InvoiceReceipt
קבלה - Receipt
אישור תשלום - Unofficial-Temp

ניתן לייצא דוח זה לאקסל ולהעבירו לרו"ח או להמשך שימוש פנימי

דוח פירוט תשלומים

השדות אותן מציג הדוח הינם:
1. מספר איש קשר
2. שם פרטי
3. שם משפחה
4. שם החברה
5. מספר המסמך
6. סוג המסמך
7. סוג: תשלום או תקבול
8. מטבע
9. תאריך התשלום:  כפי שמופיע במסמך עצמו
10. עד תאריך התשלום: לשם ביצוע חיתוכים וסינונים של איתור ההכנסות וההוצאות בחודש מסוים
11. סכום
12. אופן התשלום
13. בנק
14. סניף
15. פרטים
16. הופק על ידי