כל שעליכם לעשות על מנת להגדיר את השלב הוא ליצור שלב או לערוך שלב קיים ולהגדיר בתיבת הבחירה איזה סוג חיוב אם בכלל יש לבצע בשלב זה.
האפשרויות העומדות לבחירתכם:
1.
ללא (כלומר ללא הפקת מסמך חיוב כלשהו - כלומר שלב עדכון משימה רגיל)
2.
חשבונית מס - כלומר המערכת תפיק מסמך חשבונאי חתום דיגיטלית מסוג חשבונית מס
3.
חשבונית מס קבלה - כלומר המערכת תפיק עבורכם חשבונית מס קבלה תוךו שהיא מבצעת סליקה של כרטיס האשראי אותו סימנתם כראשי.
על מנת שתהליך החיוב יושלם והחשבונית שתופק תועבר ללקוח, עליכם להצמיד לשלב זה
תבנית מייל, אשר הוגדרה מראש לצורך כך ולקשר בין השלב לתבנית. פשוט בחרו את התבנית המתאימה בשלב זה מרשימת התבניות בעת הכנת השלב ועדכנו את השלב.
בכל פעם שתעדכנו את המשימה לשלב זה יופעל תהליך החיוב.
הגדרת חיוב אוטמטי מתחדש
אם ברצונכם להגדיר את שלב החיוב בצורה אוטמטית ומתחדש, אחת לחודש, או יותר, עליכם להכנס למסך מתקדם של בנית תהליך ארגוני. כניסה למסך המתקדם נמצאת בתחתית מסך תהליכים ארגוניים.
לאחר כניסתם למסך מתקדם עליכם לבחור את התהליך שיצרתם (נניח ששמו חיוב מתחדש) ורק לאחר בחירת התהליך תוכלו לבחור את לשונית שלבי התהליך.
עתה עליכם להגדיר מספר דברים
1. פרק הזמן שתרצו בו החיוב יתבצע - אם מדובר בחיוב חודשי הזינו בתיבה חודשים 1 (אם מדובר בחיוב אחת לחודשיים - הציבו בתיבה חודשים את המספר 2 וכן הלאה).
שימו לב הזנת התאריך בחודשים תקפיץ את מועד החיוב מהתאריך בו נפתח המשימה וכמספר החודשים שהצבתם קדימה, ובאפשרותכם לסמן "
בכל ימי השבוע", כך שהמערכת תתעלם מימי שישי ושבת ותעשה אף בהם את הסליקה באופן אוטמטי
2. עליכם להגדיר את שלב זה כתוצאה אפשרית של עצמו וכמובן להגדיר שלב זה כתוצאה אפשרית של עצמו , עם מעבר אוטמטי, כך שהשלב ירוץ אחת לכמה חודשים שהגדרתם . בחרו בתוצאות אפשרויות וסמנו שלב זה כתוצאה אפשרית של עצמו וסמנו גם
מעבר אוטמטי ו-
ברירת מחדל.