מדריך למשתמש - Frontask CRM

עדיין לא לקוחות?

אימות מספר נייד


אימות מספר נייד לשליחת מסרונים

רגולציה חדשה בנושא זיהוי השולח

בהמשך להודעת משרד התקשורת בנושא עדכון הרגולציה – זיהוי שולח בהודעות סמס ו
במטרה למנוע התחזות בשליחת הודעות SMS,
משרד התקשורת החליט על רגולציה חדשה בנושא זיהוי השולח.

לתשומת לבכם - לא ניתן יהיה לשלוח מסרונים ללא ביצוע אימות המספר!

עיקרי הרגולציה הם:

1. הודעות סמס עם זיהוי שולח שמי -
    טקסט באנגלית, ימשיך כפי שהיה אין שינוי. יש להקפיד שהשם המוזן יהיה כזה שמזהה אתכם (כחברה או פרטיים).

2. הודעות סמס עם זיהוי שולח סלולרי – תדרשו לבצע "הלבנה" חד פעמית של מספר השולח למעשה אימות כי מספר זה נמצא ברשותכם.
יש לבצע אימות למספרי הניידים אשר משמשים במערכת לשליחת מסרונים.
לאחר אימות והלבנת המספר ניתן יהיה לשלוח את המסרונים כרגיל.

3. הודעת זיהוי שולח עם מספר קווי (נייח) – כמו בסעיף הקודם תידרשו לבצע "הלבנה" חד פעמית של מספר השולח. 
במקרה זה הקוד והסיסמא ישלחו אליכם בהודעה קולית למספר שהזנתם.

מוזמנים לצפות בסרטון הדרכה קצרצר בנושא

איזה מספרים עלינו לאמת?

יש לדאוג לאימות המספרים הבאים:
1.מספרי העובדים המופיעים בכרטיסים שלהם תחת "טלפון נייד"
2.מספר הטלפון שמזינים בעת קמפיין סמס
3.מספר שהזנתם כתזכורת לפגישות (תחת ניהול המערכת > הגדרות מערכת > SMS לפגישות בתזכורות SMS יום לפני: מספר השולח)
4.מספר שהזנתם בעבור משוב לקוח (תחת ניהול המערכת > הגדרות מערכת > משימות / תהליכים: מספר שולח ההודעה)




כיצד נבצע את אימות המספרים

על מנת לבצע את אימות מספר הטלפון עליכם להכנס לתפריט אישי > אימות מספר טלפון וללחוץ על אפשרות זו.

בחלונית הנפתחת יש ללחוץ בתיבת ההזנה ולהזין את מספר הטלפון שלכם ולאחר מכן ללחוץ על "שליחת בקשה".

מספר שניות לאחר מכן ישלח לאותו מספר קוד אימות חד פעמי אותו יש להזין בחלונית הבאה בתיבת ההזנה תחת קוד אימות וללחות על שליחת קוד.

בחלונית הבאה לאחר מכן יתקבל אישור וניתן לסגור את החלון לאחר שהאימות בוצע בהצלחה.

לתשומת לבכם בעבור מספר אשר אומת בעבר אם אינכם בטוחים בכך המערכת תחזיר הודעה שהמספר כבר קיים ומאומת. 



צילום מסך - יש להזין מספר לאימות

צילום מסך - יש להזין את קוד האימות

צילום מסך - המספר אומת בהצלחה